Održivost kao temelj poslovanja tvrtke METRO

Održivo poslovanje je u fokusu poslovanja tvrtke METRO već više od 15 godina tijekom kojih su pokrenuli raznovrsne inicijative u svim segmentima njihova poslovanja

Cilj METRO-a je smanjenje emisije CO2 i potrošnje energije i vode, reduciranje svih vrsta otpada, posebno smanjenje otpada od hrane i ambalaže, te pozitivan utjecaj na zajednicu u kojoj djeluju.

Unutar korporativne strategije, u skladu s kojom djeluje i METRO Hrvatska, definirani su dugoročni ciljevi nabave iz održivih izvora te transformacije operativnih aktivnosti ulaganjem u infrastrukturu i korištenjem alternativnih izvora energije. U trgovačkoj su djelatnosti u vrhu po svojim rezultatima, a najviše su postigli na području klimatskih aktivnosti, reguliranja otpada od hrane i inicijativa za zdraviju prehranu.

Bogat asortiman vlastitih robnh marki

Temelj poslovanja tvrtke METRO je njihov asortiman i stoga je to prostor na kojemu se mogu postići najbolji rezultati pravilnim odabirom proizvoda i izborom dobavljača koji ih mogu podržati u održivim inicijativama. Unutar asortimana posebnu pažnju posvećuju proizvodima METRO vlastitih robnih marki jer je to dio asortimana kojim sami upravljaju, određuju recepturu proizvoda i proizvođače, a upravo njihova certificiranost jedan je od glavnih uvjeta za suradnju.

Trenutno oko 60 domaćih dobavljača proizvodi METRO vlastite robne marke i s većinom METRO ima dugogodišnju partnersku suradnju.

Nakon što novi proizvod METRO vlastite robne marke dođe na police veleprodajnih centara diljem Hrvatske, proces njegovog usavršavanja se nastavlja, i to u dva smjera – poboljšanje recepture i unaprjeđenje ambalaže korištenjem prihvatljivih sirovina. METRO je globalno, putem svoje METRO Health & Nutrition inicijative za zdraviju prehranu, sustavno radio na smanjenju količine soli i šećera u proizvodima.

Rezultati su značajni – više od pet tona soli i 100 tona šećera manje u proizvodima, uz zadržavanje svojstava i okusa. Što se unaprjeđenja ambalaže tiče, smanjenjem težine ili debljine ambalaže smanjenja je količina plastičnog otpada za više od 10 tona.

Održivo i odgovorno poslovanje

Usmjerenost na lokalno proizvedene svježe namirnice hrvatskog podrijetla, praćenje sezonalnosti voća i povrća, odabir malih lokalnih proizvođača i regionalnih specijaliteta samo su neki od načina kako, zajedno sa svojim kupcima, METRO osigurava održivu ponudu, smanjuje otpad od hrane i podržava razvoj domaćih proizvođača.

Dodatno, METRO svojim kupcima nudi pomoć i znanje oko pripreme njihove gastro ponude i transformacije poslovanja u smjeru održivosti. METRO svakodnevno brine da otpad od hrane bude što manji. Proces kreće od naručivanja i optimizacije zaliha, preko doniranja hrane, a na kraju, preostali otpad odgovorno razvrstavaju i daju na preradu u bio goriva.

Održivo i odgovorno poslovanje odražava se i u radnom okruženju gdje METRO ne tolerira diskriminaciju na osnovi spola, dobi, rase, invaliditeta, spolne orijentacije, vjere ili bilo kakvih drugih razlika. Poštivanje ljudskih prava u bilo kojem dijelu poslovanja obaveza je METRO-a i svih njihovih dobavljača.