Poznata po svojoj kreativnoj i aromatičnoj ponudi okusa, Fanta novom kampanjom nastavlja osvajati potrošače pružajući im inovativna i jedinstvena osjetilna iskustva
Pokretanjem kampanje ‘What the Fanta’, jedan od najpoznatijih brendova pića ponovno je iznenadio i oduševio potrošače s limitiranom linijom Fante s misterioznim okusom. Nova Fanta, u ljubičastoj boji, hrabro izaziva osjetilne pupoljke svih Fantoljubaca s tajanstvenim okusom inspiriranim desertom, držeći ih u neizvjesnosti sa svakim gutljajem.
Glavna motivacija iza ove jedinstvene kampanje je stvaranje povezanosti i interakcije brenda s potrošačima, uz cilj povećanja njihove uključenosti.
Kampanja se provodi ne samo u Hrvatskoj, već i na tržištima Bosne i Hercegovine te Slovenije. Kako bi angažirala obožavatelje, Fanta koristi Coca-Cola aplikaciju kao jedan od alata za poticanje interakcije. Sudionici potrage za okusom nagrađuju se uzbudljivim poticajima kroz aplikaciju, stvarajući tako interaktivno i nagrađujuće iskustvo.
Integracija tehnologije i gamifikacije dodatno poboljšava doživljaj kampanje, pružajući sudionicima pravu avanturu u istraživanju tajanstvenog okusa. Također, putem Instagram profila, Fanta dijeli određene natuknice o novom okusu, što je potaknulo živopisnu raspravu o sastojcima koji se kriju iza okusa.
Osim virtualnog angažmana, Fanta je organizirala i druženja u Zagrebu, Splitu, Ljubljani, Sarajevu i Mostaru, pružajući priliku obožavateljima da uz zabavu i druženje dobiju hintove koji bi mogli pomoći u otkrivanju novog okusa.
Unatoč mnogim pokušajima – od torte sa sirom i borovnicama do ananasa i hibiskusa – tajanstveni okus i dalje ostaje nepoznat. Fanta poziva sve da se pridruže ovoj ljetnoj potrazi za okusima putem Coca-Cola aplikacije i Instagram profila Fante i rezerviraju svoja nepca za iznenađenja!