Prirodna mineralna negazirana voda Jana prva je hrvatska mineralna voda koja je na internacionalnom natjecanju Monde Selection u Rimu osvojila zlatnu medalju za kvalitetu proizvoda
Petnaest godina nakon predstavljanja tržištu, Jana je u 2018. predstavila platformu „Duboko iznad svih“. Tada je predstavljen novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija kao i novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica u skladu s filozofijom brenda i činjenicom da pred potrošače Jana voda dolazi iz netaknutog izvora, u svojoj iskonskoj čistoći.
Zbog funkcionalnih benefita te dugotrajnog prolaska vode kroz razne geološke strukture, pokazujući savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom Janinom čistoćom, ove je godine Jana dospjela u sam vrh svjetskog natjecanja, kada je u Rimu za svoju kvalitetu okrunjena zlatom.
Tako je Jana, prirodna mineralna negazirana voda, prva hrvatska mineralna voda koja je na internacionalnom natjecanju Monde Selection osvojila zlatnu medalju (Gold Quality Award) za kvalitetu proizvoda. Monde Selection je prestižno natjecanje za kvalitetu u svijetu i njegova tradicija datira još iz 1961. godine, a Jana je prva mineralna voda iz Hrvatske koja je osvojila ovu značajnu nagradu.
Misija ovog natjecanja je ocijeniti proizvode prema najvišim kriterijima koje procjenjuje neovisni stručni žiri, a sve s ciljem kako bi potrošač pri odabiru proizvoda koji nosi oznaku kvalitete Monde Selection, bio siguran da bira visokokvalitetan proizvod ocijenjen prema najvišim međunarodnim standardima. Ova zlatna medalja još je jedna svjetska potvrda Janine kvalitete.
Ova iznimna voda, koja dolazi sa 800 metara dubine, nakon 7000 godina, na svoj je put krenula prije svakog ljudskog onečišćenja i stigla filtracijom kroz dolomitsko stijenje. Na tom putu prirodno je zaštićena, a njen prvi susret s današnjim svijetom je trenutak otvaranja bočice. Upravo je njezinu kvalitetu potvrdio i žiri svjetskog natjecanja Monde Selection dodijelivši joj nagradu u konkurenciji čak 516 proizvoda u kategoriji „Pivo, voda i negazirana pića“.
U natjecanju koje ima sedam kategorija i četiri razine nagrada kušano je i testirano 2948 proizvoda iz 90 zemalja. Proizvode je ocjenjivalo 70 nepristranih međunarodnih stručnjaka – Michelinovi kuhari, svjetski poznati enolozi, sveučilišni profesori i nutricionisti. Za visoku kvalitetu proizvoda nagrađeno je 973 kompanija, među kojima i Jamnica plus d.o.o. za Jana mineralnu negaziranu vodu.
Kriteriji i parametri ocjenjivanja variraju ovisno o vrstama proizvoda koji se ocjenjuju, ali uvijek su u okvirima globalnoga pristupa evaluaciji. Stručnjaci Monde Selectiona ocjenjuju okus, miris, vizualni aspekt te ostale klasične kriterije, ali u obzir uzimaju i informacije koje su dane potrošačima, korištene sastojke, inovacije, pakiranje i vjerodostojnost reklamnih tvrdnji. Prema svemu navedenome, možemo reći da se radi o zaista respektabilnom priznanju za Janu.