Lidl Hrvatska započinje internu inicijativu poduzeća za održivost

Ovog tjedna u Lidlu Hrvatska počinje provedba interne inicijative za održivost koja se provodi pod motom „Lidl YOU – empowered by #teamlidl“. Dugoročni program obuhvaća sve zemlje u kojima Lidl posluje te će za više od 360.000 zaposlenika u 31 zemlji pružiti pregled internacionalnog angažmana tvrtke u održivom poslovanju i motivirati ih da se uključe – bilo pojedinačno ili u timu. Cilj je da se održivo djelovanje još više učvrsti – kako u Lidlu Hrvatska, tako i u svakodnevnom radu i životu zaposlenika.

Lidl Hrvatska slijedi internacionalnu strategiju održivosti pod nazivom „Na putu prema sutra“ u kojoj do izražaja dolazi odgovornost trgovca prehrambenim proizvodima za ljude i prirodu. Inicijativa za održivost „Lidl YOU – empowered by #teamlidl“ usmjerena je na Lidlove zaposlenike, a cilj joj je ojačati provedbu strategije održivosti.  

„Naši zaposlenici i rukovoditelji predstavljaju ključ za uspješnu provedbu naše ambiciozne strategije održivosti“, istaknula je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska. „U Lidlu smo uvijek imali pionirsku ulogu u prehrambenoj industriji s našom predanošću održivom djelovanju. Za nas, odgovornost znači poduzimanje koraka koji su dobri i za planet i ljude, kao i korištenje našeg punog potencijala za to. Stoga nam je izrazito važno da se angažiramo zajedno kao #teamlidl.“

Cilj je inicijative „Lidl YOU“ učiniti održivo djelovanje snažnijim, vidljivim i jasnijim svim zaposlenicima Lidla Hrvatska. Okvir čini internacionalna Lidlova strategija održivosti koja se s obvezujućim ciljevima fokusira na šest tema: zaštitu klime, biološku raznolikost, očuvanje resursa, pošteno postupanje, promicanje zdravlja i vođenje dijaloga. Program za zaposlenike obuhvaća komunikacijske mjere, usavršavanja i treninge, razvoj novih formata za učenje i razmjenu iskustava te aktivacijske smjernice kako bi se za čitav #teamlidl pružila podrška na putu od razumijevanja do djelovanja po pitanju relevantnih tema održivosti.