YouGov, tržišni lider u istraživanju mišljenja, motivacije i želja potrošača te njihovih medijskih navika, akvizirao je Consumer Panel Services GfK SE (CPS GfK) – sporazum se temelji na dugoročnoj strategiji rasta YouGova i povećava njegovu prisutnost u FMCG sektoru. Ova akvizicija postavlja novi standard podataka o ponašanju i stavovima. Zajednička ponuda omogućit će klijentima YouGova i CPS GfK-a potpuno razumijevanje shopper journeyja, spajajući uvid u to što i gdje kupuju do toga zašto i kako kupuju.
Ovaj sporazum proširuje ponudu YouGova u europskom FMCG i retail sektoru. CPS GfK pokriva panele u 18 europskih zemalja, više od 100.000 kućanstava i 18 milijuna kupovnih transakcija godišnje. YouGov će za postojećih 1100 klijenata CPS GfK nastaviti pružati pristup kontinuiranom izvoru panel podataka o kupovnom ponašanju i omogućiti kontinuirano istraživanje potrošača na 26 milijuna registriranih članova online panela na 55 tržišta. Ukupna vrijednost sporazuma procijenjena je na 315 milijuna EUR i taj sporazum ubrzava dugoročnu strategiju YouGova o kontinuiranom ulaganju u tehnologiju, proizvode i platforme, istovremeno šireći vlastite panele i dovršavajući akvizicije koje povećavaju njegove geografske kapacitete i kapacitete prikupljanja podataka.
„Ovo je uzbudljiv trenutak u kojem želimo dobrodošlicu CPS GfK-u i njegovom timu stručnjaka u YouGov. Ovo je značajan korak u našoj misiji davanja glasa ljudima i pomaganja tvrtkama u donošenju kvalitetnijih odluka. Zajedno definiramo budućnost istraživanja tržišta. YouGov i CPS GfK međusobno se nadopunjuju te ova akvizicija rješava značajan izazov u industriji. Spajanjem 60-godišnjeg iskustva CPS GfK u pružanju najkvalitetnijih podataka o kupovnim navikama i podataka YouGova o stavovima, naši klijenti mogu u potpunosti razumjeti što svijet misli, želi i kupuje“, poručio je Steve Hatch, glavni izvršni direktor, YouGov.
„Već više od 60 godina CPS GfK pruža klijentima uvid u što kupci kupuju i zašto kupuju. Sada, kada smo postali dio YouGov obitelji, naši klijenti mogu očekivati istu kvalitetu podataka. Raduje nas što ćemo dodatno produbiti naš odnos s klijentima te se veselimo ulaganju u naše platforme, proizvode i paneliste kako bismo omogućili sveobuhvatan uvid u put potrošača”, istaknuo je Stefan Heremans, predsjednik, CPS GfK.