Anamaria Company lansirala liniju napitaka na bazi kave bez laktoze i pogodnu za vegane

Činjenica je da prehrambena industrija u Hrvatskoj i svijetu sve ažurnije prati trendove i potrebe konzumenata. I dok su se prije kojih desetak godina proizvodi bez laktoze, glutena, šećera, kao i veganske i vegetarijanske varijante, mogle pronaći samo u trgovinama zdrave hrane (ili naručivati online), danas su ovakvi proizvodi dostupniji, pa čak i obavezni na policama svih bolje opskrbljenih trgovačkih lanaca.

Recentne statistike pokazuju kako oko čak 65% svjetskog stanovništva ima smanjenu sposobnost probave laktoze, dok nešto više od 1% populacije čine vegani, a 22% vegetarijanci. Bez obzira radi li se o odabiru zbog etičkih načela ili zdravlja, činjenica jest da mnogi danas više pozornosti obraćaju na zdrav život i prehranu. Navike se mijenjaju u pozitivnom smislu, zbog čega brojni certifikati na ambalažama proizvoda u posljednje vrijeme više nisu ekskluziva, već nužnost koju traže potrošači.

Globalno tržište kave golema je industrija koja godišnje stvara milijarde dolara prihoda. Prognoze za razdoblje od 2023. do 2028. pokazuju da bi moglo rasti uz nevjerojatan CAGR (Compound annual growth rate – prosječna godišnja stopa rasta) od čak 6,7%. Ovo, volumenom jedno od najvećih globalnih tržišta, vrlo spremno odgovara na potrebe današnjih konzumenata.

U Hrvatskoj to primjerom dokazuje renomirani domaći proizvođač s dugom tradicijom –  Anamaria Company – tvrtka koja je nedavno lansirala svoju prvu liniju instant mješavina bez laktoze, prikladnu i za vegane. S dodatnim Kosher i Halal certifikatima, njihove nove mješavine – u obliku klasičnog Cappuccina te 2u1 i 3u1 napitaka – rezultat su posebnog načina proizvodnje u kojemu se naglasak stavlja na brigu o životinjama te ne sadrže dodatke koji se protive načelima veganstva.

„Konzumacija kave diljem svijeta prerasla je u globalni fenomen koji nadilazi geografske granice i kulturološke razlike. Nažalost, živimo u svijetu u kojemu je porast alergija i intolerancija jednostavno preveliki problem. Tome se prilagoditi nužnost je svake tvrtke koja iskreno prati potrebe potrošača i brine za njihovo zdravlje. Da radimo upravo to i idemo ukorak s najnovijim trendovima, dokazuje naša nova linija proizvoda bez laktoze koja je ujedno pogodna i za vegane. Kreirana je kako bi bila prilagođenom svima, bez obzira pati li osoba od intolerancije ili jednostavno želi konzumirati zdraviju, lakšu varijantu napitka“, poručuju iz Anamaria Company.

Definitivno je riječ o velikom iskoraku u domaćoj industriji i na hrvatskom tržištu koje je – u skladu sa svjetskim – i više nego spremno prihvatiti proizvode koji pozitivno utječu na zdravlje i koji predstavljaju odličnu alternativu jedinstvenoj navici ispijanja kave i/ili napitaka na bazi kave.

Iako s 3,8 kg po glavi stanovnika Hrvatska nije među top pet zemalja u Europi po potrošnji kave (čak je i iza „susjeda“ poput BiH, Srbije i Slovenije), kava je svakako neodvojiv dio naše tradicije i kulture. A sada je, u režiji uglednog hrvatskog proizvođača, nova linija instant napitaka na bazi kave i bez laktoze: dostupna i u bolje opskrbljenim trgovačkim lancima u hvalevrijednoj ‘lakšoj’ varijanti, za zadovoljstvo dostupno svima – bez ograničenja.

Više informacija potražite na: www.anamaria.hr