Zagrebačka pivovara sinoć je službeno predstavila nedavno otvoren Ožujsko Fan Shop kojim svojim potrošačima nudi novi doživljaj i priču o samom brendu Ožujskog piva. Smješten u predimenzioniranoj prepoznatljivoj Ožujsko gajbi u zagrebačkoj Gajevoj ulici, te već popularno prozvan Žuja Gajba, Ožujsko Fan shop mjesto je gdje potrošači mogu pronaći velik broj posebno dizajniranih, unikatnih i zabavnih artikala koji pričaju jedinstvenu priču Ožujskog piva.
„Dobro je poznata činjenica da je Ožujsko pivo – najomiljenije hrvatsko pivo. Vodeći se time, željeli smo inovirati i napraviti dodatni iskorak na tržištu, nudeći našim vjernim potrošačima, ali i brojnim turistima koji posjete grad Zagreb – nešto potpuno novo i drugačije. Ožujsko je brend koji priča svoju priču na specifičan način, a ovdje smo ju pretočili u brojne jedinstvene artikle koji ju približavaju potrošačima, kao i njen specifičan stav i karakter“, izjavio je Ivan Šuvar,direktor marketinga i izvrsnosti brendova. „Cilj Gajbe je da ispriča priču o našem brandu na drugačiji način te da pruži dodatni doživljaj Ožujskog piva. Osim toga, želja nam je i da postane atrakcija u centru grada Zagreba i da obogati njegovu turističku ponudu. U tom smislu, jednako smo usmjereni na domaće potrošače, kao i turiste koji iz Žuja Gajbe mogu kući odnijeti drugačiji suvenir iz Hrvatske“, dodaje.
S pohvalama za kreativnost i ponudu asortimana, prve reakcije potrošača već su iznimno pozitivne, pri čemu su osobito zadovoljni što mogu kupiti drugačiji suvenir ili poklon dragoj osobi po povoljnim cijenama. U godini kada grad Zagreb obiđe i više od milijun turista godišnje, Zagreb kroz Ožujsko Fan Store omogućuje turistima da ponesu sa sobom unikatni suvenir i podsjetnik na najomiljenije hrvatsko pivo, grad Zagreb i Hrvatsku.
Namjera Zagrebačke pivovare je da nastavi razvijati Žuja Gajbu, kao i obogaćivati njenu ponudu, pri čemu će u tome sigurno pratiti reakcije potrošača i njihove komentare. Ideja je i da se Žuja Gajba uskoro pronađe u drugim dijelovima Hrvatske, kao što će njen asortiman biti prisutan i na nekim većim događanjima – poput nedavno održanih koncerata grupe Foo Fighters u Puli, gdje je Žuja Gajba bila prisutna u nešto drugačijem obliku te uz prilagođeniju ponudu.
Artikle Ožujsko Fan Shopa su osmislili brand menadžeri Ožujskog piva u suradnji s agencijama Ludvig & Ludvig te BBDO.