Ususret Danu planeta zemlje, Lidl predstavio treći izvještaj o održivosti

Mirjana Matešić, Ruđer Novak, Natalija Šoša, Iva Šulentić, Bojan Vuković, Lana Jugo

Pokrenuto partnerstvo Lidla s Bankom hrane zagrebačkog Crvenog križa, Prijateljima životinja i udrugom CeliVita

Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je Izvještaj o održivosti za poslovne godine 2021. i 2022., svoj treći uzastopni izvještaj kojim predstavlja odgovorne i održive prakse u upravljanju utjecajima na okoliš i ljude. Uz predstavljanje Izvještaja ususret obilježavanju Dana planeta Zemlje, Lidl je najavio i svoja najnovija partnerstva s Bankom hrane Crvenog križa Zagreb, kojoj će donirati pekarske proizvode te voće i povrće, ali i suradnju s udrugama Prijatelji životinja i CeliVIta na projektima osvješćivanja i edukacije o posebnim vrstama prehrane.

Predstavljanje izvještaja održano u Botaničkom vrtu u Zagrebu uključilo je panel stručnjaka Lidla Hrvatska te partnera s kojima kompanija surađuje u svojim strateškim aktivnostima. Uz predstavnike Lidla, člana Uprave za nabavu i marketing Bojana Vukovića te voditeljicu CSR-a i održivosti Lanu Jugo, na panelu su sudjelovali i Natalija Šoša, direktorica tvrtke Ekos Cakes, jednog od niza domaćih dobavljača Lidla, Mirjana Matešić, direktorica Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, te Ruđer Novak, voditelj inicijative „Čisto podzemlje”.

Panel o Lidlovim održivim aktivnostima

Uzvanici predstavljanja tako su imali priliku čuti više o tome kako Lidl Hrvatska surađuje sa svojim dobavljačima na kreiranju unaprijeđenog i novog asortimana proizvoda, koje aktivnosti poduzima da smanji svoj okolišni i klimatski utjecaj, kako kreira radno iskustvo za svoje zaposlenike, ali i koje suradnje i partnerstva ostvaruje kako bi ojačao svoje pozitivne učinke na okoliš, društvo i gospodarstvo. Uzvanici su također imali priliku razgledati izložbu u kojoj su predstavljene brojne druge prakse održivosti Lidla.

“Kao velika i snažna kompanija, Lidl ima i značajne utjecaje na gospodarski, ali i okolišni kontekst te na sve dionike s kojima u svom poslovanju dolazi u kontakt. Pažljivo ih i sustavno promišljamo, ali u njima vidimo i brojne prilike. Usredotočeni smo na prepoznavanje svega što možemo učiniti da smanjimo okolišni i klimatski utjecaj svojeg poslovanja, da brinemo o stvaranju poštenih poslovnih odnosa i o zaštiti prava svih ljudi, od dobavljača, preko zaposlenika, do kupaca, a u konačnici, da tim istim kupcima ponudimo održivije proizvode”, rekao je prilikom predstavljanja izvještaja Bojan Vuković, član Uprave za nabavu i marketing.