Pokrenuto partnerstvo Lidla s Bankom hrane zagrebačkog Crvenog križa, Prijateljima životinja i udrugom CeliVita
Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je Izvještaj o održivosti za poslovne godine 2021. i 2022., svoj treći uzastopni izvještaj kojim predstavlja odgovorne i održive prakse u upravljanju utjecajima na okoliš i ljude. Uz predstavljanje Izvještaja ususret obilježavanju Dana planeta Zemlje, Lidl je najavio i svoja najnovija partnerstva s Bankom hrane Crvenog križa Zagreb, kojoj će donirati pekarske proizvode te voće i povrće, ali i suradnju s udrugama Prijatelji životinja i CeliVIta na projektima osvješćivanja i edukacije o posebnim vrstama prehrane.
Predstavljanje izvještaja održano u Botaničkom vrtu u Zagrebu uključilo je panel stručnjaka Lidla Hrvatska te partnera s kojima kompanija surađuje u svojim strateškim aktivnostima. Uz predstavnike Lidla, člana Uprave za nabavu i marketing Bojana Vukovića te voditeljicu CSR-a i održivosti Lanu Jugo, na panelu su sudjelovali i Natalija Šoša, direktorica tvrtke Ekos Cakes, jednog od niza domaćih dobavljača Lidla, Mirjana Matešić, direktorica Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, te Ruđer Novak, voditelj inicijative „Čisto podzemlje”.
Uzvanici predstavljanja tako su imali priliku čuti više o tome kako Lidl Hrvatska surađuje sa svojim dobavljačima na kreiranju unaprijeđenog i novog asortimana proizvoda, koje aktivnosti poduzima da smanji svoj okolišni i klimatski utjecaj, kako kreira radno iskustvo za svoje zaposlenike, ali i koje suradnje i partnerstva ostvaruje kako bi ojačao svoje pozitivne učinke na okoliš, društvo i gospodarstvo. Uzvanici su također imali priliku razgledati izložbu u kojoj su predstavljene brojne druge prakse održivosti Lidla.
“Kao velika i snažna kompanija, Lidl ima i značajne utjecaje na gospodarski, ali i okolišni kontekst te na sve dionike s kojima u svom poslovanju dolazi u kontakt. Pažljivo ih i sustavno promišljamo, ali u njima vidimo i brojne prilike. Usredotočeni smo na prepoznavanje svega što možemo učiniti da smanjimo okolišni i klimatski utjecaj svojeg poslovanja, da brinemo o stvaranju poštenih poslovnih odnosa i o zaštiti prava svih ljudi, od dobavljača, preko zaposlenika, do kupaca, a u konačnici, da tim istim kupcima ponudimo održivije proizvode”, rekao je prilikom predstavljanja izvještaja Bojan Vuković, član Uprave za nabavu i marketing.