Neto dobit Grupe Podravka u prvom kvartalu ove godine iznosila je 23,5 milijuna eura, što je za 7,8 milijuna eura odnosno 50 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, izvijestila je Podravka.
Neto dobit segmenta prehrane porasla je gotovo dvostruko u odnosu na prva tri mjeseca 2023., za 95 posto te iznosila 14,5 milijuna eura. Neto dobit Podravkine farmaceutike porasla je za 9,1 posto i u prva tri mjeseca ove godine iznosila devet milijuna eura.
Operativna dobit grupe prije amortizacije (EBITDA) u prvom je tromjesečju dosegla 37,9 milijuna eura, što je 10,6 milijuna eura više nego u prva tri mjeseca 2023. godine.
U prva tri mjeseca ove godine Podravkini prihodi od prodaje iznosili su 191,8 milijuna eura, što je 15,9 milijuna eura odnosno 9,1 posto više u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine.
Tijekom prvog kvartala Podravka je, kako navode u tvrtci, realizirala investicije u iznosu od gotovo 25 milijuna eura, što je dvostruko više nego u istom razdoblju lani.
Prioriteti investicijskog ciklusa ostaju ulaganja u modernizaciju, uvođenje novih tehnologija i digitalizaciju, podizanje efikasnosti i energetske učinkovitosti te daljnje unapređenje uvjeta rada, kažu u Podravci. Završetak najveće investicije u sklopu strategije poslovanja, izgradnje logističko-distributivnog centra u Koprivnici ukupne vrijednosti od 48 milijuna eura, očekuju se u drugom dijelu godine.
“Ovako snažan rast prodajnih prihoda pokazuje da naša fokusiranost na jačanje prodaje, povećanje broja kupaca te profitabilnosti i prepoznatljivosti proizvodnog portfelja na izvoznim tržištima daje dobre i jasno vidljive rezultate koji se ogledaju i u rastu količina prodane robe i u rastu profitabilnosti”, izjavila je uz ostalo predsjednica Podravkine uprave Martina Dalić. (Hina)