Ella Baljkas: Ljudski faktor i zajedništvo formula su uspjeha

„U Rotus Centru sam, osim znanja i iskustva u području marketinga i automobilske maloprodaje, naučila da je timski rad i rad svakog pojedinca koji je sinkroniziran i usmjeren ka zajedničkom cilju jedini put koji vodi prema uspješnim rezultatima“, ističe Ella Baljkas, specijalist u PR i marketing odjelu tvrtke Toyota Rotus Centar

Razgovarala: Marija Sedlar

Nakon završenog srednjoškolskog obrazovanja ekonomskog smjera u Šibeniku, Ella Baljkas 2017. godine izabrala je studiranje na Sveučilištu VERN u Zagrebu, smjer Odnosi s javnošću i studij medija, na kojem je naučila puno o PR-u i marketingu – što ju je oduvijek privlačilo.

„Tijekom studija stekla sam vrijedno iskustvo iz prakse i naučila kako komunicirati na digitalnim medijima i društvenim mrežama. Također, naučila sam kako držati javne govore, kako riješiti kriznu situaciju i upravljati brendom te kako upravljati korporativnim komunikacijama, pripremiti komunikacijsku strategiju i graditi odnose s medijima. Godine 2020. sam odradila stručnu praksu na lokalnom portalu ŠibenikIN gdje sam pisala objave za medije uglavnom populističkih tema. Kako mi se područje u kojem sam se obrazovala uistinu svidjelo, nakon završetka preddiplomskog stručnog studija odlučila sam se za daljnje obrazovanje na istom Sveučilištu te sam upisala diplomski studij Upravljanja poslovnim komunikacijama. Studij je namijenjen obrazovanju stručnjaka za upravljanje integriranim poslovnim komunikacijama u uvjetima globalizacije i dominantnog utjecaja masovnih medija, lobističkih skupina, interesnih udruga i javnog mnijenja na poslovanje i tržišno pozicioniranje poslovnih subjekata.“

DOLAZAK U ROTUS CENTAR

Ella je na diplomskom studiju proširila svoje znanje, ali što joj je daleko važnije i dragocjenije, i horizonte o načinu i aspektima komuniciranja s medijima i utjecajima medija na gotovo sve sfere poslovnih subjekata.

„Specijalističku praksu u sklopu diplomskog studija odradila sam u Suzuki Antares centru gdje sam stekla dragocjeno iskustvo i znanje u području marketinga automobilske maloprodaje, nakon čega sam se ubrzo prijavila na natječaj i početkom ove godine zaposlila se u Toyota Rotus Centru kao specijalist za PR i marketing. Dolaskom u Rotus Centar naučila sam puno toga o automobilskoj industriji i maloprodaji automobila zbog čega sam zahvalna svim kolegama iz Rotus Centra, a prethodno obrazovanje se pokazalo kao uistinu dragocjeno u mom daljnjem radu. Na ovoj poziciji se bavim internim i eksternim komuniciranjem s javnošću te sam zasad najvrjednije iskustvo i znanje stekla radom na rebrendiranju Rotus Centra“, otkriva Ella.

SINKRONIZIRANI TIMSKI RAD

Ella dodaje da joj je sam marketing kao takav bio dosta zahtjevan s obzirom na to da se moraju poštivati svi Toyotini standardi, ali uz pomoć tima Rotus Centra, koji joj je pružio podršku, sve se lako obavlja.

„Želim istaknuti kako sam u Rotus Centru, osim znanja i iskustva u području marketinga i automobilske maloprodaje, naučila da je timski rad i rad svakog pojedinca koji je sinkroniziran i usmjeren ka zajedničkom cilju jedini put koji vodi prema uspješnim rezultatima te da je upravo ljudski faktor i zajedništvo formula uspjeha. Rotus Centar d.o.o. Zagreb je ugledan zastupnik, prodavač i serviser motornih vozila marke Toyota za zapadni dio grada Zagreba. Društvo je započelo kao ovlašteni servisni partner i djelovalo je pod imenom Rotus Novosel, no s razvojem i proširenjem djelatnosti prema prodaji, a danas i sve većim zahtjevom za mobilnost, društvo mijenja ime u Rotus Centar čime se stavlja naglasak na centar za sveopću mobilnost i dostupnost svih vrsta usluga kada govorimo o korištenju Toyotinih vozila. Danas, s 15 godina specijaliziranog iskustva u prodaji i održavanju automobila, Rotus Centar nudi prodaju novih i rabljenih vozila, servisne usluge te prodaju rezervnih dijelova. Na godišnjoj razini isporučujemo gotovo 1.000 automobila i obavimo oko 10.000 servisa. Vlasnici smo dvaju Ichiban priznanja, dokaza uspješnosti i zadovoljstva svojih kupaca.“

Kao ovlašteni zastupnik Toyote, Rotus Centar d.o.o. nudi široki spektar Toyotinih modela, uključujući popularne gradske automobile, SUV-ove i hibridne verzije, s fokusom na ekološku prihvatljivost. Tvrtka se ponosi pouzdanošću i kvalitetom Toyotinih automobila, što je ključno za zadovoljstvo kupaca, a od 2023. Rotus Centar je i ovlašteni trgovac i serviser za gospodarski program Toyotinih vozila pod nazivom Toyota Professional.

„Jedan od razloga zašto se kupci odlučuju za Rotus Centar je i tim stručnjaka koji posjeduje opsežno znanje o Toyotinim proizvodima. Tako danas, od ukupno 35 zaposlenih, njih desetak slavi i obljetnicu od 15 godina rada u sastavu Toyota-Rotus. Naši zaposlenici redovito prolaze obuke i edukacije o najnovijim tehnologijama i modelima, što im omogućava da klijentima pružaju vrhunsku uslugu i savjetovanje. Servisna radionica tvrtke opremljena je najmodernijom opremom i alatima što omogućava efikasan i kvalitetan rad. Kvalificirani servisni tehničari obavljaju sve potrebne popravke i redovne servise na vozilima, koristeći isključivo originalne rezervne dijelove kako bi osigurali dugotrajnost i pouzdanost vozila. Osim standardnih servisnih usluga, Rotus Centar također nudi i specijalizirane usluge, poput dijagnostike sistema i popravka mehaničkih, električnih i limarskih komponenti vozila“, ističe Ella.

NEW RETAIL CONCEPT

Nakon završenog renoviranja, nedavno je otvoren prodajni salon prema najnovijim Toyota standardima. Ova obnova nije samo osvježila izgled prostora, već je i unaprijedila funkcionalnost salona kako bi se osiguralo optimalno iskustvo kupaca, pojašnjava Ella.

„Nedavno smo imali službeno otvaranje salona i proslavu 15 godina postojanja Rotus Centra te predstavljanje New Retail Concepta, što je bio pomalo i izazov, ali sve je prošlo glatko. Rotus Centar je među prvim dilerima Toyote u Hrvatskoj koji su implementirali New Retail Concept, što dodatno podiže kvalitetu usluge koju pružamo. Ovaj koncept omogućuje da od trenutka kada kupac uđe u salon, do trenutka kada preuzme svoje vozilo, i nakon toga, tim djelatnika Rotus Centra može pružiti visokokvalitetnu uslugu i podršku kroz cijeli proces korištenja vozila. Kroz sistem usluge ‘Door to Door Delivery’ djelatnik Rotusa dolazi po automobil kupca i odvozi ga umjesto njega u servis, a po završetku isti vraća na kućni prag, čime klijentu radi veliku uštedu u vremenu pa to vrijeme može, umjesto u prometu i gradskim gužvama, provesti sa svojom obitelji. Naš cilj je izgradnja dugoročnih odnosa s kupcima što se postiže transparentnošću, povjerenjem i kvalitetom usluge. Za nas je ovo poseban trenutak jer ne samo da smo obilježili 15 godina uspješnog rada, već i predstavljamo budućnost automobilske maloprodaje novim prodajnim konceptom. Naš je cilj uvijek bio pružiti najbolju moguću uslugu našim kupcima i vjerujemo da će ovaj novi koncept dodatno podići ljestvicu u autoindustriji“, ističe Ella te dodaje kako se u tvrtci vesele nadolazećem razdoblju i daljnjem pružanju izvanredne usluge koja utjelovljuje filozofiju izvrsnosti i pouzdanosti Toyote.

OSOBNI I PROFESIONALNI RAZVOJ

Ella nam otkriva kako je izrazito zadovoljna svojom pozicijom u PR i marketing odjelu Toyota Rotus Centra, ali i zahvalna na ukazanom povjerenju da kao mlada osoba obavlja nadasve odgovoran posao u vodećoj autokući koja ostvaruje iznimne rezultate.

„Ova uloga omogućava mi kreativno izražavanje i strategijsko razmišljanje dok radim u timu s talentiranim i predanim profesionalcima. Uživam u izazovima koje donosi izgradnja snažnog brenda i povezivanje s našom zajednicom na inovativne načine. Posebno me ispunjava rad u okruženju koje potiče osobni i profesionalni razvoj“, napominje Ella, kojoj u izvršavanju poslovnih obaveza koristi i dugogodišnje bavljenje ritmičkom gimnastikom koje joj je pomoglo razviti disciplinu i usmjerenost.

O vremenu izvan radnog mjesta Ella kaže: „U slobodno vrijeme uživam u druženjima s prijateljima, izlascima i putovanjima. Idealan odmor za mene podrazumijeva otkrivanje novih destinacija. Taj balans između aktivnog i opuštajućeg odmora omogućuje mi da se potpuno obnovim i vratim svakodnevnim obavezama s novom energijom!“