Što očekivati ​​od ovogodišnjeg E-commerce Jama?

Ove je godine konferencija s bogatom poviješću kraća, ali i bogatija. Večer 7. studenoga bit će puna prilika za povezivanje u opuštenoj i živahnoj atmosferi. Prestižna dodjela nagrada Web Retailer Award, živa glazba i zabava stvorit će dinamičnu atmosferu savršenu za umrežavanje i uspostavljanje važnih kontakata.

Iako će u središtu događanja biti dodjela nagrada i druženje, bit će i sadržaja za znatiželjnike.

Program će uključivati i inspirativna predavanja, uključujući Constantinea Gavrykova, stručnjaka za dizajn s više od 20 godina iskustva koji je radio s vrhunskim svjetskim brendovima kao što su Decathlon, Adidas, Tommy Hilfiger itd. Njegov uvid u budućnost e-trgovine će vas osnažiti da ostanete ispred krivulje u ovoj našoj industriji koja se brzo razvija.

Na pozornicu će se popeti i David Osojnik, voditelj online prodaje u Medexu, koji će odlično povezati slovensko i hrvatsko tržište jednom lokalnom pričom. Uz “putopis” Medexa, na brzinu će nam predstaviti povijest Medexa i kako su se u samo dvije godine od dotadašnjeg maloprodajnog brenda pretvorili u vrlo dominantnog e-commerce igrača. Kao zanimljivost, uspjeli su povećati udio prodaje koji predstavlja online kupnja za više od 300%!

Organizatori ističu: “Prava vrijednost E-commerce Jam događaja je u vezama koje ćete ostvariti.” Umrežavanje je ključ uspjeha u ovoj industriji i ovaj je događaj osmišljen kako bi okupio prave ljude.”

Ukratko, nezaboravna večer, puna druženja, novih saznanja i poznanstava, a cijena ulaza je simbolična.

Više o događaju možete pročitati na službenoj stranici: e-commerce jam.

Ulaznice su u prodaji na Entriu.

Trenutno je u tijeku i posebna Black Friday akcija gdje je cijena ulaznice 20% niža uz promo kod: “BF20”!