Nestlé članovi upravljačkog tima govorili su predstavnicima medija, po prvi puta u Hrvatskoj, o planovima i ciljevima kompanije koja danas globalno ima 413 tvornica, 34 istraživačka centra, posluje u 189 zemalja svijeta te zapošljava čak 308.000 ljudi. Na području Hrvatske od 2003. godine Nestlé djeluje kao kompanija Nestlé Adriatic i zapošljava 120 ljudi (uz Hrvatsku, Adriatic regiju još čine Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija), odnos spolova je 57% posto za žene i 43 posto za muškarce, a čak 45 posto zaposlenika čine tzv. milenijalci.
Krajem 2017. godine Nestlé Adriatic regija postala je dio većeg tržišta Nestlé Jugoistočne Europe koje, s Rumunjskom i Bugarskom, obuhvaća čak 50 milijuna potrošača.
„Svakodnevno se diljem svijeta proda preko milijardu Nestlé proizvoda, stoga je naša odgovornost prema potrošaču te prema zajednicama u kojima djelujemo i okolišu velika. Kompanija Nestlé Adriatic u Hrvatskoj je u 2018. godini zabilježila organski rast od 3,3% posto te prodaju od 34,6 milijuna švicarskih franaka. Prva polovica 2019. godine bilježi ubrzani rast, što u velikoj mjeri možemo zahvaliti inovacijama i širenju portfelja proizvoda te unaprijeđivanju i pojednostavljenju poslovnih procesa. Vodeći smo u kategorijama instant kave i dječje hrane te neprekidno razvijamo i ostale kategorije s kojima smo prisutni na tržištu“, istaknuo je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Osim potrošača, kompanija veliku pažnju posvećuje i svojim zaposlenicima. Samo u Hrvatskoj prošle godine uloženo je 300.000 kuna u njihovu edukaciju, dok se u ovom trenutku 20 zaposlenika nalazi na radu i razmjeni iskustavu na drugim Nestlé tržištima.
Stalna ulaganja, istraživanja tržišta i prilagođavanje lokalnim specifičnostima ključ su uspjeha kompanije, istaknula je i Atana Škalko, izvršna direktorica kategorije pića za tržište Jugoistočne Europe, a koja je prisutnima predstavila nove proizvode i inovacije iz asortimana NESCAFÉ, MAGGI, NESQUIK, PURINA, NAN I LION. “U posljednjih pet godina na području naše regije provedeno je pedesetak istraživanja u kojima je sudjelovalo više od 100.000 potrošača koji su nam pomogli kreirati naš asortiman. Hrvatski potrošači slijede globalne trendove, oni žele znati što je u njihovoj hrani, žele da im je hrana nutritivno bogata. Nestlé je unatrag zadnjih pet godina povećao količinu voća, povrća, mikronutrijenata i cjelovitog zrna u svojim proizvodima, a do sada smo iz proizvoda uklonili 40.000 tona šećera, 15.000 tona soli i 6.200 tona zasićenih masti. Do 2030. godine zadali smo si još ambicioznije ciljeve te se radujemo novim uspjesima”.
O agendi 2030. govorila je i Neli Angelova, voditeljica komunikacija za tržište Jugoistočne Europe koja je istaknula tri glavna područja djelovanja – zdraviji život za 50 milijuna djece, veći životni standard za 30 milijuna ljudi izravno povezanih uz poslovanje kompanije i nulti utjecaj na onečišćenje okoliša: “Samo u Hrvatskoj u projekt “VrtimZdraviFilm” dosad je uloženo 3,7 milijuna kuna, a kroz suradnju s 500 škola dosad je o zdravom načinu života educirano preko 30.000 djece. Dodatno, javno smo se obvezali da će do 2025. godine 100 posto naše ambalaže biti moguće reciklirati ili ponovno upotrijebiti. Nedavno smo prvi put u Europi predstavili ambalažu načinjenu od 100 posto reciklirane plastike, a prije nekoliko dana u rad je krenuo Institut za ambalažu i pakiranje, prvi takve vrste u prehrambenoj industriji. Goruće je pitanje i zapošljavanje mladih, koje smo na lokalnoj razini pokrenuli tako što smo u posljednjih pet godina zaposlili 60 milenijalaca, a organizirali smo i pružili potporu preko 100 radionica namijenjenih mladim ljudima. Izazova je mnogo, no ustrajno radimo na njihovom rješavanju i nastojimo pružiti primjer ostalim predstavnicima industrije”, poručila je Angelova.