U skladu s potrebom modernizacije poslovanja te novim zahtjevima i potrebama tržišta, Tommy započinje proces promjene i implementaciju novog vizualnog identiteta kompanije. Stari logotip koji su koristili posljednjih 20-ak godina i koji je bio prepoznatljiv, bit će konceptualno moderniziran prema načelima suvremenog dizajna, a novo osvježeno rješenje uvažava i nužnost prilagodbe promjenama na tržištu kao i novu razvojnu viziju kompanije.
Tommy kontinuirano ulaže u razvoj i modernizaciju poslovanja, a novi će vizualni identitet zasigurno pridonijeti boljem tržišnom pozicioniranju TOMMY branda koji je sinonim vrijednosti i povjerenja za potrošače, ali i za zaposlenike, poslovne partnere kao i za društvenu zajednicu.
“Ovim iskorakom Tommy će biti dodatno evaluiran kao vodeći hrvatski trgovački lanac koji prati trendove te prihvaća i primjenjuje suvremena poslovna rješenja“, priopćeno je iz Tommyja.
Kako je do sada kroz društveno odgovorno poslovanje Tommy bio aktivno angažiran u podržavanju sporta i sportskih klubova u nekoliko sportova, odlučili su široj javnosti prezentirati ovaj novi suvremeni logo upravo na jednoj sportskoj manifestaciji, nogometnoj utakmici, jadranskom derbiju između HNK Hajduk i HNK Rijeka, gdje će biti promoviran na novim dresovima splitskog kluba.
Jadranski derbi na simbolični značaj povezuje strategiju razvoja Tommy prodajne mreže koja je dominantno pozicionirana upravo na jadranskoj obali. Idejno rješenje i koncept realizirani su u suradnji s agencijom za kreativne komunikacije i branding CARLI+SOSA, koja je sudjelovanjem u ovom zahtjevnom projektu dobila priliku pokazati kreativnost i poduzetnost.