Kada se u slasnom zalogaju nađu najnježnije i najtanje kore vučenog tijesta sa savršeno izbalansiranom aromom cimeta i meda, posute tostiranim zobenim pahuljicama, hrskavim sjemenkama buče i suncokreta te suhim voćem, možete pretpostaviti o kakvoj rapsodiji okusa se radi
Da u New Bakeryju rade najtanje, najnježnije i najfinije kore od vučenog tijesta nadaleko je poznato. Tvrtka iz Lukavca već više godina slovi za najveću europsku tvornicu baklava koja izvozi više od 90% svojih proizvoda. S obzirom na to da su se u baklavama odavno usavršili, odlučili su istupiti korak dalje i tržištu ponuditi jedan novi koncept proizvoda. Svoj asortiman artikala od vučenog tijesta ove godine upotpunili su novitetom naziva Filo Snaps. Sam naziv već nagovještava da se radi o proizvodu od tankih kora (eng. filo = vučene tanke kore) i neodoljive hrskavosti (eng. snap = kratki zvuk hrskavosti pri konzumaciji).
Razvojni tim domaćih i inozemnih stručnjaka New Bakeryja dugo je radio na razvoju ovog proizvoda, i čim je tim senzoričara dao zeleno svjetlo, prve narudžbe već su počele pristizati. Iz tvrtke ističu da se radi o svojevrsnom patentu jer sličnog proizvoda nema na tržištu, na što su posebno ponosni. Pločice od vučenog tijesta vrlo su delikatne teksture pa se proces izrade većim dijelom bazira na ručnom radu, dajući samom proizvodu dodatnu vrijednost. Tanke kore, prelivene posebno osmišljenom mješavinom maslaca, posipane zobenim pahuljicama, sjemenkama suncokreta i buče, te ovisno o okusu, upotpunjene dodatkom komadića suhog voća, vrlo pažljivo su pečene kako bi dobile svojstvenu zlatno-žutu boju, savršenu hrskavost i izbalansiranu aromu.
Trenutno su u ponudi tri okusa, a razlikuju se ovisno o tome koje se suho voće nalazi u kombinaciji; marelica, jabuka i brusnica. Intenzivno se radi i na novim varijacijama okusa. Kako bi se sačuvala aroma i svojstvena hrskavost, proizvod se pakira u kontroliranoj atmosferi. Vakuumirana plastična plitica dodatno je umetnuta u papirnatu kutijicu primamljivog dizajna, čije kodne boje asociraju na voće koje se nalazi u proizvodu. Kako bi kupac koji se po prvi put susreće s ovom poslasticom lakše donio odluku o kupnji, na pakiranju se nalazi prozor koji kroz transparentnu foliju omogućava i vidljivost samog proizvoda.
Filo Snapsi su prvotno lansirani na tržište SAD-a, gdje usprkos korona krizi bilježe prodajne rezultate iznad svih očekivanja. Amerikanci su ludi za hrskavim pločicama, a iz tvrtke poručuju da su zatrpani porukama u kojima kupci iznose hvalospjeve za njihove Snapse. Kako se u SAD-u već stvorio kult obožavatelja Snapsa, iz tvrtke su odlučili požuriti lansiranje proizvoda na domaće i europsko tržište. Prva punjenja domaćih polica očekuju se u studenom. Neto težina pakiranja je 80 g i dolazi u tri okusa: Filo Snaps Apricot, Filo Snaps Cranberry i Filo Snaps Apple.