Velprom: Naša su rješenja spoj digitalne tehnologije i korisničkog iskustva

Tvrtka Velprom d.o.o. osnovana je 1993. godine u Velikoj Gorici kao mala obiteljska tvrtka sa ciljem proizvodnje kartonskih i papirnatih proizvoda. U početku se ponuda Velproma sastojala od transportne ambalaže, no u tvrtci nisu stali na tome: novo vrijeme nosi i nove potrebe pa su stoga proširili svoj asortiman i na POS i POP proizvode te digitalni tisak velikog formata.

Kako se razvijao asortiman tvrtke Velprom?

U prvim godinama poslovanja, kako se širilo i jačalo hrvatsko tržište, mi smo se kontinuirano prilagođavali i pratili potrebe tržišta. S osnovne proizvodnje transportne ambalaže u samome početku, u narednim smo godinama krenuli i u proizvodnju štancane transportne ambalaže od valovite ljepenke te štancane ambalaže od punog kartona i papira. S dolaskom trgovačkih lanaca, većom potražnjom na domaćem i europskom tržištu te s razvijanjem marketinga, naša ponuda u zadnjih 4–5 godina proširila se na POS i POP proizvode te digitalni tisak velikih formata.

Što danas čini vaš asortiman? Što biste izdvojili kao svoje top proizvode?

POS / POP proizvodi i ambalaža i danas čine osnovu naše ponude. S godinama razvijanja i rasta tvrtke, ulaganjem u strojeve te stručne kadrove, Velprom danas svojim klijentima nudi sve – od idejnog rješenja, razvoja proizvoda, usluge grafičkog dizajna, do proizvodnje i isporuke finalnog proizvoda.

>>PROLISTAJTE KATALOG PROIZVODA

Posebno bismo izdvojili dugogodišnju i uspješnu suradnju s najvećim tvrtkama u regiji kao što su Nestle, Henkel, Kraš, Atlantic Grupa, Coca-Cola, Dukat, Badel, Maraska i Lush. Naravno da iznimno cijenimo i ističemo poslovanje i s velikim brojem malih domaćih tvrtki.

S koliko klijenata danas radite? Po čemu se izdvajate na tržištu?

Danas aktivno surađujemo s više od 1000 klijenata što možemo zahvaliti stručnom i sposobnom timu naših djelatnika koji prate proces od inicijalnog upita s vašom idejom i željama, kroz idejna rješenja koja nudimo te do same realizacije i isporuke finalnog proizvoda.

Koji su trenutno aktualni trendovi kada su u pitanju POS i POP materijali te ambalaža?

Nova, digitalna era, uvukla se polako, ali sigurno u sve aspekte našeg života, pa tako i u naš segment POS i POP materijala i ambalaže. Misao vodilja je „korisničko iskustvo“, tj. dojam koji se ostavlja na potencijalnog kupca. Posebno je zanimljivo nalaziti rješenja koja će povezivati „staro“ i „novo“. Nova generacija milenijalaca naviknuta je na interaktivne sadržaje dok starije generacije zahtijevaju jednostavnost. POS i POP materijali moraju biti malena trgovina u trgovini i isticati se dizajnom, kao i ponudom, dok ambalaža mora prodavati proizvod svojim dizajnom.

U kojem se smjeru kreću novi trendovi i nudite li ih klijentima?

Novi trendovi polako dolaze na naše tržište, a klijenti sve više traže idejna rješenja u skladu s njima. Velprom d.o.o. sa svojim partnerima uspješno realizira takve ideje ovisno o proizvodu ili budžetu, a posebno bismo istaknuli suradnju s Biljkoborcima (biljkoborci.com) kao primjer kako jednostavna ideja može postići zadivljujući efekt s jako malo ulaganja. Također, suradnja s Motovun film festivalom je nešto na što smo posebno ponosni.

Pratite li trendove u očuvanju okoliša i koje certifikate posjedujete?

Velprom d.o.o. je ekološki osviještena tvrtka koja provodi stručno osposobljavanje osoblja sa svrhom podizanja kvalitete i zaštite okoliša i odgovornosti, u cilju stalnog poboljšanja kvalitete i zaštite okoliša, razvija nova tehnička i tehnološka rješenja i brine da spriječi onečišćavanje okoliša u okviru obavljanja svojih djelatnosti.

Međunarodne norme ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 i FSC certifikati zahtijevaju redovito praćenje i ocjenjivanje sustava osiguranja kvalitete i zaštite okoliša, kako interno, tako i eksterno i to od organizacije ovlaštene za certifikaciju.

Početkom godine preselili ste se na novu adresu – zašto ste se preselili, što to znači za vašu proizvodnju?

Preseljenjem na novu adresu ubzali smo procese, proširili proizvodnju i skladišni prostor te uredili show room u kojem klijenti mogu vidjeti neke naše projekte. Time smo osigurali bržu i kvalitetniju uslugu te smanjili vrijeme realizacije, a samim time povećali proizvodne kapacitete. To nas vodi ka daljnjoj automatizaciji proizvodnje, razvijanju i praćenju tržišta te još većoj pristupačnosti našim klijentima. Trenutno radimo na planovima za 2021. godinu u kojoj ćemo redizajnirati našu web stranicu, otvoriti B2B web trgovinu te olakšati sadašnjim i budućim klijentima praćenje svojih redovnih narudžbi i pronalazak srodnih proizvoda koji su potrebni za njihovo poslovanje na jednom mjestu.