Nestle prodaje sjevernoameričke brendove flaširane vode

Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé

Švicarski prehrambeni div Nestle dogovorio je prodaju sjevernoameričkih brendova flaširane vode američkim investicijskim kompanijama za 4,3 milijarde dolara, priopćila je agencija dpa.

Nestle spada među najveće igrače na sjevernoameričkom tržištu bezalkoholnih pića. Njegovih osam brendova, uključujući Poland Spring i Deer Park, generiralo je 2019. godine 3,4 milijarde dolara prihoda.

Kompanija ih je odlučila prodati investicijskoj tvrtki One Rock Capital Partners i Metropoulous & Co.u, specijaliziranom za poslovanje s hranom i pićem.

„Prodaja nam omogućuje da poslovanje više fokusiramo na naše međunarodne premium marke, lokalnu prirodnu mineralnu vodu i visokokvalitetne zdrave proizvode za hidrataciju“, rekao je izvršni direktor Nestlea Mark Schneider.

Nestleovi globalni premium brendovi uključuju flaširanu vodu Perrier i S.Pellegrino, podsjeća agencija dpa.