
Platforma za naručivanje Glovo obilježila je u ponedjeljak šest godina poslovanja u Hrvatskoj i službeno otvorila novi ured u Zagrebu.
Glovo, višekategorijska platforma koja korisnicima omogućuje pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, proslavila je šest godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj posebnim događajem u svom uredu u Zagrebu, smještenom u Green Gold centru.
Ovim je događajem Glovo ne samo potvrdio svoju predanost lokalnom tržištu, već je i najavio daljnja ulaganja u Hrvatskoj tijekom sljedeće dvije godine, još jednom istaknuvši važnost ove zemlje za kompaniju.
Lorenzo Mayol, glavni direktor Glovo Hrvatska, tom je prilikom izjavio: „Tijekom proteklih šest godina Glovo je postao neizostavan dio svakodnevice mnogih građana Hrvatske i ponosni smo na naš doprinos gospodarstvu i zapošljavanju. S novouređenim uredom u Zagrebu želimo stvoriti još bolje radno okruženje za naš tim i poslati jasnu poruku o našim dugoročnim planovima ulaganja u Hrvatskoj. Naš je cilj nastaviti s rastom, inovacijama i podrškom lokalnim zajednicama”.
Kroz godine, Glovo je značajno proširio svoje poslovanje u Hrvatskoj, povezujući tisuće korisnika, partnera i dostavljača putem inovativnih digitalnih usluga. S novim ulaganjima i inicijativama, kompanija nastavlja doprinositi razvoju lokalnog ekosustava te pružati prilike za profesionalni rast i napredak.
Glovo je pionirska aplikacija s više kategorija koja povezuje korisnike s tvrtkama i dostavljačima, nudeći usluge na zahtjev od lokalnih restorana, trgovaca i supermarketa, te maloprodajnih trgovina. Vizija Glova je izgraditi najveću online tržnicu kako bi svima omogućio pristup bilo čemu u njihovom gradu u roku od nekoliko minuta. Osnovan je 2015. godine u Barceloni, a posluje u 23 zemlje u Europi, Srednjoj Aziji i Africi.