HUO predstavio zabavno-edukativni video za mlade o financijskoj pismenosti

Uz dugogodišnju aktivnu komunikaciju o važnosti financijske pismenosti, ove godine Hrvatski ured za osiguranje plasirao je animirani video zabavno-edukativnog karaktera za mlađe generacije

Sciljem podizanja svijesti o važnosti financijske pismenosti mladih na području osiguranja, Hrvatski ured za osiguranje (HUO), ususret Svjetskom i Europskom tjednu novca koji se ove godine obilježava od 22. do 26. ožujka, nastavlja s nizom aktivnosti u sklopu projekta „Znanje je najbolje osiguranje!“

S obzirom na to da sva relevantna istraživanja pokazuju kako veliki dio mladih ima nizak stupanj znanja o financijskoj pismenost na području osiguranja, Hrvatski ured za osiguranje već godinama provodi brojne aktivnosti koje imaju za cilj podizanje svijesti o važnosti financijske pismenosti mladih. Kroz edukacije i radionice koje provodi, Hrvatski ured za osiguranje nastoji podučiti mlade o osnovnim znanjima financijske pismenost – o vrstama osiguranja i važnosti osiguranja kao sigurnog oslonca u svakodnevnom životu, štednji za mirovinu i investiranju u vlastitu budućnost. Kako bi financijsku pismenost još više približili mladima, Hrvatski ured za osiguranje, u sklopu Svjetskog i Europskog tjedna novca 2021., odlučio je predstaviti animirani video zabavno-edukativnog karaktera koji je namijenjen upravo mlađim generacijama.

ima za cilj ukazati na važnost osiguranja kod onih koji tek kreću u odrasle životne izazove, a znanje o mogućnostima i koristima različitih vrsta osiguranja može im značajno olakšati te izazove. Budući da svaki dan sa sobom nosi razne vrste rizika, primarni cilj videa svakako je skrenuti pozornost mladih na ključne vrste osiguranja – zdravstveno osiguranje, životno osiguranje, osiguranje vozila i osiguranje imovine. S ciljem edukacije mladih o važnosti promišljanja vlastite budućnosti i preuzimanja odgovornosti za prevenciju životnih rizika, Hrvatski ured za osiguranje nastavit će i u ovoj godini mnogobrojne aktivnosti u sklopu projekta „Znanje je najbolje osiguranje!“.

Planirane ovogodišnje aktivnosti tijekom Svjetskog i Europskog tjedna novca 2021., Hrvatski ured za osiguranje predstaviti će na online skupu, u organizaciji Ministarstva financija te Ministarstva znanosti i obrazovanja, namijenjenog učiteljima, profesorima i ravnateljima osnovnih i srednjih škola te će tom prilikom upoznati sudionike skupa s dosadašnjim projektima čija je primarna svrha bila podizanje razine financijske pismenosti mladih na području osiguranja, kao i edukativnim videom o ključnim vrstama osiguranja te prevedenom i prilagođenom videu Insurance Europe „Pomažemo Europi spavati noću”.

Početkom 2015. Vlada je usvojila Zaključak kojim se prihvaća Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2015. do 2020. putem formalnog i neformalnog oblika obrazovanja

Hrvatski ured za osiguranje također će u tjednu od 22. do 26. ožujka 2021. godine organizirati edukativni kviz za mlade. Na društvenim mrežama i internet stranicama Hrvatskog ureda za osiguranje bit će objavljeni prilagođeni edukativni letci europskog udruženja osiguratelja i reosiguratelja Insurance Europe o usvajanju pet važnih odluka vezanih uz osiguranje pod nazivima: Zaštitite svoj dom, Prirodne nepogode, Osiguranje vozila, Što učiniti ako doživite prometnu nesreću u inozemstvu te Provjerite prije putovanja.

Nakon višegodišnjeg apeliranja od strane Hrvatskog ureda za osiguranje, početkom 2015. godine Vlada RH usvojila je Zaključak kojim se prihvaća Nacionalni strateški okvir financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2015. do 2020. godine putem formalnog i neformalnog oblika obrazovanja.

Od tada, Hrvatski ured za osiguranje sustavno radi na promicanju financijske pismenosti pa je tako 2017. godine predstavio društvenu igru “Manje rizika – više zabave” koja je temeljem pozitivnog mišljenja Agencije za odgoj i obrazovanje te suglasnosti Ministarstva znanosti i obrazovanja, distribuirao svim osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj. Kroz tu igru, djeca i mladi, na zabavan i kreativan način upoznaju se s mogućnostima upravljanja rizicima koje nudi osiguranje u rješavanju životnih problema u različitim fazama života. U 2018. godini promovirana je brošura “Čemu zapravo služi osiguranje“ koja je namijenjena upoznavanju mladih s osnovama osiguranja. Pod motom “Znanje je najbolje osiguranje” u 2019. godini održane su radionice u Karlovcu, Rijeci i Puli na kojima su srednjoškolci zaigrali društveno-edukativnu igru “Manje rizika – više zabave“ u društvu Damira Kedže, brend ambasadora društvene igre.