DHL: Elektronička trgovina među kompanijama tek hvata uzlet

Foto: EPA/Ingo Wagner

Kompanija za kurirske usluge DHL Express procjenjuje da će globalno tržište elektroničke trgovine među kompanijama do 2027. godine porasti više od 70 posto, na 20,9 tisuća milijardi dolara, pokazuje danas objavljena studija.

Prihodi podružnice Deutsche Posta poskočili su lani gotovo 12 posto, na 19,1 milijardu eura, budući da se sve više tvrtki i potrošača zbog pandemije okreće eletroničkoj trgovini. Trend je već čvrsto uspostavljen i nadživjet će pandemiju, smatraju u DHL-u.

Jedan od čimbenika koji potiču rast trgovine među kompanijama (B2B) ‘milenijska’ je generacija, navikla koristiti digitalne platforme u transakcijama kompanija i kupaca (B2C). Milenijska generacija sada donosi 73 posto svih odluka o nabavi među poduzećima, naveo je  DHL u studiji.

Do 2025. godine 80 posto svih transakcija između dobavljača i poslovnih kupaca odvijat će na digitalnim platformama i drugim digitalnim kanalima, ustvrdili su u DHL-u, ne objavivši komparativne podatke o njihovom aktualnom udjelu. (Hina/Reuters)