Tommy grupa najavila je novu komunikacijsku platformu i kampanju pod nazivom “Di ćeš bolje”. Ključna poruka koju šalju jest međusobna povezanost kompanija i djelatnosti grupe s trgovačkim lancem Tommy kao glavnim nositeljem aktivnosti u čijem se prodajnom sustavu realizira interakcija s kupcima.
Brend Tommy tvrtka je razvijala 30 godina s ciljem da bude prepoznatljiva kupcima i diferencirana na tržištu kao mjesto najpovoljnije i najugodnije kupovine.
Asortiman koji nude na prodajnim mjestima strukturiran je prema željama i potrebama kupaca, a posebnu pozornost, naglašavaju u tvrtki, posvećuju asortimanu svježih proizvoda iz kategorija svježega mesa i ribe, svježeg voća i povrća, delikatesnih proizvoda koji se nude svježe narezani, te pekarsko-slastičarskih proizvoda.
Najveći dio asortimana je hrvatskog podrijetla i nabavljen je od lokalnih dobavljača, a dio se proizvodi i unutar poslovnog sustava Tommy grupe u povezanim tvrtkama
Bobis i Petason.
“Sustav kontrole kvalitete proizvoda i uspostavljena sljedivost hrane u distribucijskom
lancu naš je poslovni standard koji osigurava kupcima kvalitetu i sigurnost proizvoda.
Suvremeno i funkcionalno uređeni prodajni prostori omogućavaju kupcima kvalitetniji
vizualni doživljaj asortimana, a cjenovna politika definira našu ponudu kao istinsku
vrijednost za potrošeni novac”, ističu u Tommyju.
“Objedinjujući sve sastavnice našega koncepta želimo dodatno približiti Tommy kupcima
i ukazati na cjelovitost naše ponude i naše usluge, uz posvećenost svakom pojedinačnom
kupcu, što nam omogućava educirano i ljubazno osoblje. Tommy nudi kupcima vrijednost u svakom pogledu i povjerenje koje želimo trajno unapređivati, a ova kampanja ima za cilj na jednostavan i prihvatljiv način dodatno približiti Tommy kupcima koji su za nas uvijek u prvom planu”, naglašavaju u Tommyju.
Kampanja počinje danas, 21.travnja, a bit će prezentirana putem promidžbenih
spotova i objava u raznim komunikacijskim kanalima uključujući i društvene mreže.