Predstavljamo Barts – prvi hrvatski hard seltzer

Tim koji je razvio Barts: Jerko Matulović, Darko Cesarec, Mislav Pavić, Marijan Sudić, Sandy Lovković, Dunja Pašalić, Kristina Jurkić i Sanja Kurtek Pisanski

Saznajte najvažnije 4 činjenice o piću koje je osvojilo SAD, a sada stiže na domaće tržište!

Hard seltzer ili alcoholic sparkling water vrsta je pića razvijena na bazi gazirane vode uz dodatak prirodnih aroma, s niskim udjelom alkohola dobivenog iz šećerne trske. Receptura za hrvatski hard seltzer – Barts, razvijena je u modernom razvojno-istraživačkom laboratoriju Jamnice, vodećeg hrvatskog proizvođača mineralne vode i sokova. Barts je napravljen isključivo od prirodnih sastojaka, a na tržište dolazi u dva okusa: limeta-limun-đumbir i brusnica.

„Naš hard seltzer sadrži 4% volumnog udjela alkohola iz fermentirane šećerne trske, niskoenergetsko je piće i sadrži svega 29 kcal na 100 ml, a okus mu je blag i osvježavajući. U razvoj svake recepture, pa tako i ove za Barts, ulažemo svoje znanje, iskustvo, ali i određenu dozu kreativnosti. Receptura je naša pamet, da se tako izrazim, i na to smo jako ponosni“, istaknula je Sandy Lovković, direktorica razvoja i istraživanja Grupe pića unutar Fortenova grupe.

Kako nastaje proizvod “od nule”?

Za razvoj nove recepture, ali i brenda, potrebno je uložiti znanje, iskustvo i kreativnost, ali i odvažnost – osobito kada je riječ o proizvodima koji su, poput hard seltzera, relativno nepoznati široj javnosti. Razvoj proizvoda, pogotovo kada se razvija od nule, pravi je multidisciplinarni projekt.

”Potrebna je suradnja stručnjaka iz razvojno–istraživačkog i marketinškog tima, a pažnja se mora osigurati svakom detalju u proizvodnom procesu – od istraživanja potrošačkih navika potrošača, do odabira imena i najbolje ambalaže. Od ideje do trenutka izlaska na tržište potrebna je godina i pol dana sustavnog i timskog rada”, istaknuo je Darko Cesarec, izvršni direktor marketinga Grupe pića unutar Fortenova grupe.

Otkud inspiracija?

Hard seltzer ili alcohlic sparkling water iznimno je popularno piće u SAD-u i danas gotovo nema većeg proizvođača pića koji u svom portfelju nema proizvod u ovoj kategoriji. Otkako se pojavio na američkom tržištu, hard seltzer nije prestao obarati rekorde – već duže vrijeme ima najodrživiju putanju rasta prodaje među pićima u SAD-u gdje se samo u travnju 2020. godine milijun kupaca odlučilo prvi puta kupiti seltzer. Hrvatski potrošači vole novitete i Barts bi mogao privući pozornost milenijalaca, ali i ostalih kupaca željnih laganog i osvježavajućeg pića koje osigurava posebnu, opuštajuću atmosferu.

Sandy Lovković, direktorica razvoja i istraživanja Grupe pića i Darko Cesarec, izvršni direktor marketinga Grupe pića unutar Fortenova grupe.

Za koje trenutke je Barts idealan izbor?

Iako možda razigranost kao načelna osobnost hard seltzera evocira toplija i opuštenija doba u godini, posljednja američka istraživanja dokazuju da uživanje u hard seltzer pićima nije uvjetovano ni podložno sezonalnosti i da je zainteresiranost kupaca konstantna tijekom cijele godine. „Barts je odlično piće za trenutke opuštanja i druženja, a namijenjen je isključivo odraslima. Okus mu je osvježavajući, lagan i, usudim se reći, uzbudljiv. Zbog toga je njegov slogan Life less usual čime želimo poručiti da je namijenjen onima koji žele izaći iz svoje komforne zone i začiniti si svakodnevicu“, zaključio je Darko Cesarec.