Tommy je danas otvorio renovirani hipermarket u Dubrovniku, na adresi Vukovarska 36. Pored ekspanzije prodajne mreže i otvaranja novih poslovnica, Tommy kontinuirano ulaže u modernizaciju prodajne mreže i primjenu novih tehnologija u maloprodaji, kako bi njihovi prodajni prostori bili što ugodniji i funkcionalniji, kako kupcima tako i zaposlenicima.
Tommy hipermarket obnovljen je i osvježen, prodajni prostor je opremljen po suvremenim standardima kako bi potrošačima, koji godinama prepoznaju kvalitetu i konkurentnost Tommyjeve ponude, omogućili još veću razinu doživljaja kupovine. Ukupna korisna površina ovoga hipermarketa je preko 2.200 m2, a osiguran je i besplatan parking za kupce tijekom kupovine.
Pored obnovljenog interijera, u ovom hipermarketu Tommy nudi još kvalitetniju i bogatiju asortimansku ponudu kao i posebne cjenovne akcije, te niz drugih pogodnosti za potrošače. Ponudu hipermarketa karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno ističu odjele svježeg mesa, ribarnice, voća i povrća sa dnevno svježim proizvodima koji postaju prepoznatljivi dio naše ponude, uz dominantnu zastupljenost domaćih hrvatskih proizvođača.
U hipermarketu je moderniziran i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je instaliran sustav za prihvat najnovije generacije, čime Tommy pokazuje stratešku orijentaciju ka održivom razvoju i očuvanju okoliša te primjeni novih tehnoloških rješenja. S ciljem osiguranja bolje funkcionalnosti prodajnog prostora, u hipermarketu su instalirane i brze samoposlužne blagajne.