DHL globalnom kampanjom naglašava svoju podršku industriji e-trgovine

Deutsche Post DHL Group, vodeća svjetska poštanska i logistička tvrtka, pokreće globalnu reklamnu kampanju kako bi ojačala poziciju lidera u e-trgovini. Vodeći logistički dobavljač pruža podršku ne samo pouzdanom isporukom u rastućoj industriji e-trgovine, već i savjetovanjem tvrtki kako svoje online poslovanje učiniti što uspješnijim. Tijekom posljednjih je desetljeća online trgovina osim sve veće etabliranosti postala i važan čimbenik ekonomskog rasta. Pandemija je uvelike ubrzala ovaj razvoj i tvrtke svih oblika i veličina moraju se znati nositi sa sve većom potražnjom putem interneta. Globalna logistička tvrtka s dugogodišnjim iskustvom u e-trgovini i povezanim logističkim procesima “pomoći će svojim kupcima da budu ukorak s velikim brojem klikova”.

“Pandemija je do te mjere pokrenula digitalizaciju da smo u samo nekoliko mjeseci bili svjedoci razvoju koji bi realno trajao gotovo jedno desetljeće. Postojeće su online trgovine narasle dok su maloprodajne trgovine bez online prisutnosti morale birati između brze digitalizacije i propasti. DHL kao logistički ekspert pomaže tvrtkama kad je u pitanju rast i razvoj koji iz rasta proizlazi. Osim toga, mi imamo znanje i sposobnost da od svakog branda stvorimo globalno ime već sutra. To činimo ponajprije putem brze dostave proizvoda iz e-trgovina što povećava kupovnu aktivnost i ojačava odanost kupaca,” rekao je izvršni direktor DHL Expressa John Pearson.   

E-trgovina nije samo dio DHL-ove korporativne poslovne strategije, već je, što je još važnije, postala ključni čimbenik rasta globalne trgovine. Tvrtka prilagođava brzinu isporuke prema željama klijenata putem usluge DHL Express koju nudi u više od 220 zemalja i teritorija, te osim toga savjetuje tvrtke o online prisutnosti uz pomoć analize njihovih web-stranica. DHL se u dokumentu “Ultimativni B2B vodič za e-trgovinu – tradicija je out. Digitalizacija je in.” opširno osvrće na fenomen rasta e-trgovine i opisuje prednosti i potencijal tog sektora u B2B prodaji.  

Kampanja uključuje inovativno kreiran, zabavan i poučan TV spot koji pozornost privlači korištenjem različitih medijskih tehnika u kombinaciji s jedinstvenim glasom britanskog glumca Toma Hollandera, poznatog po ulozi u planetarno poznatom filmu Pirati s Kariba. Ritmična Hollanderova naracija približava povijest ubrzanog rasta e-trgovine u posljednjih nekoliko godina. Zanimljivo je da se tijekom cijeloga spota naracija rimuje, opisujući početke e-trgovine još od vremena kad su prodavač i isporučitelj s lakoćom pratili potražnju. Cilj TV-spota je prikazati sposobnost DHL-a da pomogne tvrtkama pri držanju koraka s velikom potražnjom i “brojem klikova”. Kampanja će se provoditi u više od 30 zemalja putem digitalnih kanala, bannera i tiskanih oglasa. Kreativni koncept stvorila je DHL-ova promotivna agencija 180Amsterdam.