Tommy, maloprodajni tržišni lider na jadranskoj obali i jedan od vodećih hrvatskih
trgovačkih lanaca, u svoju ponudu uvodi i novi prodajni kanal – online prodaju.
“Razvojni proces Tommyja je kontinuirana aktivnost u kojoj svoju ponudu i lepezu
usluga prilagođavamo zahtjevima tržišta i potrebama kupaca, pa na tom tragu razvijamo
nove projekte što pokazuje posvećenost svakom pojedinom kupcu”, priopćeno je iz Tommyja.
Realizacija projekta Tommy web shopa upotpunjuje cjelovitost i dostupnost Tommy
ponude koja je prepoznatljiva i po širini i po cjenovnoj konkurentnosti.
“Tommy nudi kupcima vrijednost u svakom pogledu te povjerenje koje želimo trajno
unaprjeđivati putem novih projekata i modernizacije poslovanja. Tommy web shop predstavljamo kroz slogan ‘Friško naručeno, friško uručeno’ jer Tommy zna što voliš pa će kupci u online dućanu pronaći jednako friške proizvode kao i u svojoj najbližoj Tommy prodavaonici, samo će to ovaj put biti tvoj dućan na dlanu. Di ćeš bolje!”, dodaje se u priopćenju.
Tommy online prodaja ima i dodatne pogodnosti kao što su praćenje popusta prilikom
kupovine, dostava kod kuće ili mogućnost da narudžbu pokupite usput u Tommy
prodavaonici. Područja na kojima se vrši dostava su Dubrovnik, Split i okolica (od Omiša do Trogira), Šibenik, Zadar, Rijeka i Zagreb.
Realizacija kupovine je moguća putem aplikacije koja se besplatno preuzima na mobilne
uređaje, a popis prodavaonica u kojima Tommy nudi uslugu “NARUČI I POKUPI“, kao i ostale detalje vezane za online prodaju, mogu se pronaći na Tommyjevim mrežnim stranicama.