Nakon što je prošlog tjedna slavio na Slovenskom festivalu oglašavanja SOF, Mercator je jučer odnio čak pet nagrada, od kojih četiri zlatne, na prestižnom natjecanju WEBSI Spletni prvaki na kojem se nagrađuju najbolji i inovativni digitalni projekti u Sloveniji.
Ovoga puta nagrađeni su M SOSESKA, medijska video platforma nastala u srudanji s Hermanom i partnerima u prvom valu koronavirusa kako bi što bolje povezala Mercator s njegovim korisnicima te digitalni alat M Sken mobile. M SOESKA je tako osvojila srebrnu medalju u kategoriji web stranica, dok je video platforma zauzela prvo mjesto u čak tri katergorije: Inovativni kreatori budućnosti, Mediji i Sadržajni marketing. Aplikacija M Sken mobile koja omogućuje jednostavnu i brzu kupnju u trgovinama Mercatora, proglašena je najboljom u kategoriji Digitalni alati.
Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga i razvoja u Mercator Grupi, ističe: „M SOSESKA potpuna je novost na slovenskom tržištu. Drago nam je da je naš rad prepoznat i nagrađen od strane struke. Ovo je nagrada cijelom timu koji kontinuirano nastoji potrošačima ponuditi edukativne i zabavne sadržaje.”
Partnerica Hermana i partnera, Tina Cirman Popovič, kaže: „M SOSESKA je zaista velik, inovativan i jedinstven projekt koji ne bi bio toliko uspješan da nema bliskog partnerstva između nas i Mercatora. Nagrada nam daje poticaj za kreiranje novih zajedničkih priča.”
Nagrade WEBSI Spletni prvaki promiču izvrsnost u slovenskom digitalnom prostoru predstavljajući najbolje digitalne projekte tvrtki s ciljem, ne samo nagrađivanja već i razmjene znanja i najboljih praksi.