Hrvatska vodeća prehrambena kompanija priključila se projektu koji povezuje proizvodne tvrtke i inovativne timove studenata, želeći preciznije predvidjeti potražnju kupaca za točnije planiranje opskrbe
Podravka je postala jedan od partnera hvalevrijednog projekta koji za Hrvatsku provode Sveučilište u Zagrebu i Fakultet strojarstva i brodogradnje. Riječ je o EIT Manufacturing Innovation Challengeu, kojemu je cilj povezati proizvodne tvrtke i inovativne timove studenata te potaknuti otvorene inovacije u proizvodnoj industriji, priopćeno je iz Podravke.
Sudjelovati mogu svi zainteresirani timovi koji misle da će moći riješiti jedan od četiriju ponuđenih izazova, među kojima je i Podravkin – “kako bismo mogli preciznije predvidjeti potražnju kupaca za točnije planiranje opskrbe?“
EIT Manufacturing Innovation Challenge inovativnim će timovima pružiti priliku za suradnju s uspješnim proizvodnim poduzećima, ali i edukaciju, mentorstvo, upoznavanje kolega, potencijalnih partnera, klijenata ili poslodavaca.
Prijave timova traju do 4. studenoga, dok će se najbolja rješenja prezentirati 9. prosinca. Također, oni najbolji bit će nagrađeni i s 10.000 kuna.
Krajnja je vizija Europske unije da će Europa predvoditi inovacije u proizvodnju, zbog čega su diljem kontinenta osnovani HUB-ovi, s ciljem okupljanja svih dionika proizvodnje i pružanja potpore edukacijom, povezivanjem i projektima.
Više detalja o EIT Manufacturing Innovation Challengeu na ovoj poveznici.
Dodatne zanimljivosti o Podravkinu izazovu dostupne su na ovoj poveznici.