Udruga za tov i uzgoj goveda Baby Beef zatražila je u petak pomoć države uzgajivačima u ostvarenju troškovne konkurentnosti i plasmanu domaće junetine u natjecanju s uvozom mesa slabije kakvoće.
Cilj Udruge i dalje je mladu hrvatsku junetinu, baby beef, plasirati na police u trgovinama, restorane i hotele, rekao je novi predsjednik udruge Baby beef Zvonko Širjan, koji je izabran na godišnjoj izbornoj skupštini održanoj u petak na prostoru Bjelovarskog sajma u Gudovcu.
Stočna hrana je poskupjela, dok je cijena mesa ostala stabilna i nije pratila to poskupljenje, kaže Širjan i dodaje da zbog visoke cijene stočne hrane stočari gube četiri do pet kuna do kilogramu mesa.
Stoga, kako bi “preživjeli zimu”, nužna je intervencija resornog ministarstva, smatra on.
“Kao jednu od kratkoročnih mjera očekujemo intervenciju države. Kroz označavanje proizvoda želimo dobiti više cijene koje će pomoći našem sektoru da opstane. Predlažemo i otvaranje tržišta poput turskog i izraelskog te svakako očekujemo da se promoviraju hrvatski proizvođači i da se kroz maloprodaju prodaje hrvatsko, a ne samo iz uvoza”, poručuje Širjan.
“Uspjeli smo brendirati baby beef i na tome ćemo i dalje raditi. Naša Udruga treba odgovoriti na sve izazove vremena i globalna kretanja gdje meso koje dolazi u hrvatske trgovine ima daleko nižu cijenu i tomu se moramo pokušati oduprijeti. Kod naših potrošača želimo se prezentirati kao ozbiljni proizvođači koji mogu garantirati kvalitetu, sigurnost i zdrav proizvod s hrvatskih farmi”, rekao je Širjan. (Hina)