Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku, koji je u listopadu obuhvatio 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (81,8%) i Konzum (77,8%). Slijede Kaufland (60,2%) i Plodine (57,3%) dok je manji broj ispitanika posjetio Interspar (47,2%) i Spar (46,5%). Manju posjećenost imaju Tommy (22,2%), Eurospin (20,3%), Studenac (17,6%), KTC (16,3%) i NTL (14,3%).
Loniju je posjetilo 5,1% kupaca u posljednja tri mjeseca. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland imaju podjednak rezultat. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju ostali trgovački lanci.
Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (70,9%) i Kaufland (60,8%) dok nešto manje od jedne polovine preporučuje Konzum (47%). Interspar preporučuje 42,8%, a daljnjih 37,4% kupaca preporučuje Plodine. Nešto manje od jedne trećine preporučuje Spar (31,3%).
Značajno manji broj preporučuje ostale lance. Usporedili smo i udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke te se pokazalo da najpovoljniji omjer ima Kaufland, kojeg preporučuje više kupaca nego što ga posjećuje. Od ostalih lanaca najveći udjel imaju KTC i Interspar.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku, koji je u rujnu 2021. obuhvatio 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.