Lidl, Konzum i Kaufland najčešće posjećeni lanci

Nakon prve trojke, slijede Plodine koje je posjetilo nešto više od polovine kupaca (53,2%), podjednak broj je posjetio Spar (41,9%) i Interspar (39,7%), a slijede Eurospin (30%) i Studenac (29,3%). Oko petine kupaca posjetilo je Tommy dok je oko 15% posjetilo NTL i KTC.

Pripremila: Višnja Štimac, Project Manager, Hendal

Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (77,7%) i Konzum (74,6%). Nešto manji udio posjetio je Kaufland (63,3%) dok je Plodine posjetilo nešto više od polovine kupaca (53,2%).

Podjednak broj je posjetio Spar (41,9%) i Interspar (39,7%), a slijede Eurospin (30%) i Studenac (29,3%). Oko petine kupaca posjetilo je Tommy dok je oko 15% posjetilo NTL i KTC. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum te Kaufland su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance.

Drugi mjesec za redom smo ispitali motive kupnje u najčešće posjećenom trgovačkom lancu. Glavni motiv se odnosi na praktičnost dolaska – najčešće posjećen trgovački lanac se u najvećoj mjeri posjećuje radi blizine. Na drugome mjestu je veliki broj akcija i sniženja.

Za razliku od prethodnog mjeseca, kada su ta dva razloga bila izjednačena, sada je blizina ponovno izbila na prvo mjesto – značajno je naraslo navođenje blizine, a smanjilo se navođenje akcija i sniženja kao motiv za kupnju u najčešće posjećenom trgovačkom lancu. Nešto su manje za odabir najčešćeg trgovačkog lanca važni širina asortimana, ponuda svježeg voća i povrća, kvaliteta trgovačkih marki, općenito niža razina osnovnih cijena, loyalty program te ponuda svježeg mesa. Najmanje se navodi ponuda pekarskih proizvoda.

Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U veljači 2025. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.