HELL napunio 15 godina!

Kompanija HELL ENERGY osnovana je 2006. godine u Mađarskoj kao obiteljska tvrtka u privatnom vlasništvu. Glavni koncept proizvoda bio je poprilično jednostavan. Vlasnici su odlučili kreirati energetski napitak visoke kvalitete na razini kategorije koje će ponuditi tržištu ali po pristupačnoj cijeni.

Brend je u rekordnom roku postao vodeći energetski napitak na mađarskom tržištu zahvaljujući svojim izvanrednim proizvodima, učinkovitoj prodajnoj strategiji i jedinstvenim marketinškim rješenjima.

Izvozna aktivnost započela je istodobno s lokalnom distribucijom, a izvrsna prodajna strategija dovela je do brzog širenja zbog čega je HELL ENERGY danas jedna od najbrže rastućih robnih marki široke potrošnje na globalnoj razini koja je dostupna u više od 50 zemalja i tržišni je lider na 10 tržišta, uglavnom u istočnoj i jugoistočnoj Europi, na tržištima poput Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Rumunjske, Slovačke i Grčke angažirajući holivudske zvijezde za ambasadore brenda poput Brucea Willisa.

Više o uspjehu brenda HELL ENEGRY pogledati možete u kratkom i dinamičnom videu s osvrtom na prošlost, ali i pogledom u budućnost.

Važno je istaknuti i to kako je grupacija HELL potpuno jedinstvena u sektoru energetskih napitaka jer ima prepoznatljive brendove, vlastitu punionicu, a od 2017. i pogone za proizvodnju aluminijskih limenki u kojima kompanija proizvodi svoj materijal za ambalažu koja je opremljena najsuvremenijom tehnologijom pod nazivom QUALITY PACK.

Ova trostruka kombinacija čini HELL jedinstvenim među konkurencijom, ne samo u sektoru energetskih napitaka već i u sektoru pića općenito. Upravo zahvaljujući ovoj kombinaciji uspješno snabdijevaju svoje potrošače omiljenim energetskim pićem u  aluminijskim limenkama koje je moguće 100% reciklirati.

Kompanija je nositelj je certifikata FSSC22000, koji je najviši certifikat za sigurnost hrane u Europi, a prestižni Strategic Manufacturing Awards proglasio je punionicu u Mađarskoj jednom od tri najbolje europske tvornice u kategoriji globalne proizvodnje svjetske klase (Global and Worlds Class Manufacturing at Strategic Manufacturing Award in 2012., održanoj u Düsseldorfu).

Dva su glavna stupa uspjeha napitka HELL ENERGY – vrhunska kvaliteta i pristupačna cijena, a važno je istaknuti i to kako je HELL premium brend koji se kreće u smjeru održivog i društveno odgovornog poslovanja. Razvoj poslovanja će nastaviti ići u tom smjeru i u narednom periodu tako da potrošači mogu očekivati ​​samo dobre stvari kada je u pitanju HELL ENERGY.