Lider na Jadranu kontinuirano širi mrežu svojih prodavaonica imajući u vidu potrebe domaćih kupaca, ali i mnogobrojnih turista
Studenac, vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, otvaranjem svoje pete prodavaonice na Šolti nastavlja s rastom i širenjem poslovanja na tom otoku. Najnovija lokacija, u mjestu Grohote, na adresi Pod kućom 1a, ujedno je i najveća prodavaonica u mreži Studenca na Šolti. Uređena prema najmodernijim standardima koje Studenac primjenjuje u svojoj mreži, prodavaonica se dodatno ističe i posebnim gastroodjelom te mesnicom.
Svojim ulaganjem na Šolti Studenac je unaprijedio opskrbu domaćeg stanovništva i svih gostiju koji u ljeto i tijekom ostatka godine posjećuju taj biser Jadrana. O lokalnoj važnosti nove prodavaonice za otok govori i to što se samom otvorenju pridružio i Nikola Cecić-Karuzić, načelnik općine Šolta, a program otvorenja bio je obogaćen mnogobrojnim zabavnim i promotivnim akcijama, od nastupa klape i kola sreće s vrijednim nagradama do degustacije proizvoda.
Upravo zbog izvrsnosti u odnosima s kupcima, usluzi i kvaliteti ponude te napora uloženih u podizanje kvalitete ukupnog korisničkog iskustva i zadovoljstva svojih kupaca, Studenac je ranije ove godine nagrađen međunarodnim priznanjima – zlatnom medaljom „Customer’s Friend“ i certifikatom „Posvećeni izvrsnosti“.
Dio priznanja zasigurno ima uporište i u kvaliteti lokalne ponude. Naime, iz Studenca naglašavaju da čak 75 posto ponude u njihove prodavaonice stiže od domaćih proizvođača, i to u kategorijama svježih proizvoda kao što su meso, mlijeko, voće i povrće. Isto tako, ove su godine predstavili robnu marku „Samo u Studencu“, kako bi svojim kupcima osigurali najbolji omjer cijene i kvalitete, a i tu prevladavaju domaći proizvođači.
Također, Studenac ovih dana slavi 30 godina poslovanja u Hrvatskoj, a godinu na zalasku završava s više od 700 prodavaonica diljem Jadrana i u Zagrebu te više od 3700 zaposlenika. Od kada je 2018. godine napravio strateški zaokret, Studenac je u protekle tri godine u poslovanje uložio više od 500 milijuna kuna, a istaknuli su se inovacijama i rastom, kako organskim tako i akvizicijama, bez obzira na pandemijske okolnosti i usporavanje gospodarstva. Kompanija nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta te uvođenjem novih i unapređenjem postojećih aktivnosti u svrhu što boljeg pozicioniranja Studenca kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju „i sitno i bitno“.