Vodeća europska internetska platforma za kupovinu odjeće Answear je u 2021. godini zabilježila odlične poslovne rezultate. Ukupni prihodi Answeara od prodaje za cijelu 2021. godinu dosegnuli su otprilike 150 milijuna eura, što je povećanje od 66% u odnosu na godinu ranije. Zadnji kvartal 2021. za Answear je bio rekordan, a prihodi od online prodaje iznosili su 62 milijuna eura, odnosno 78% više u usporedbi sa zadnjim kvartalom 2020.
Prema preliminarnim podacima, prihodi Answeara od prodaje u zadnjem kvartalu 2021. iznosili su 56 milijuna eura, dok je na godišnjoj razini ostvaren rast prihoda od prodaje od 75%. Ova online modna trgovina je u 2021., koja je po svemu bila rekordna, proširila svoje poslovanje na nova tržišta – Grčku, Hrvatsku i Cipar i tako učvrstila svoju poziciju na tržištu. U svega četiri mjeseca od dolaska u Hrvatsku, Answear je postao jedan od najomiljenijih web shopova za naručivanje odjeće, obuće i modnih dodataka.
Ojačali poziciju na tržištu Srednje Europe
Answear je na tržištu prisutan već cijelo desetljeće, a posljednjih godina dinamično povećava prodaju i poboljšava profitabilnost. Sjajne poslovne rezultate, između ostaloga, mogu zahvaliti stalnom razvoju i optimizaciji ponude proizvoda, ulaganjima u tehnologiju, što uključuje novi sustav e-trgovine i poboljšanu mobilnu aplikaciju, kao i visokoj kvaliteti usluge što iznimno cijene sami korisnici. Zahvaljujući svemu tome, Answear je ojačao tržišnu poziciju u regiji Srednje Europe i u uvjetima pandemije povećao prihode od prodaje.
„Rekordni rezultati prodaje koje je Answear ostvario u zadnjem kvartalu 2021. premašili su naša očekivanja i zadane ciljeve za to razdoblje. Na odlične rezultate je utjecao niz čimbenika. U fokusu komunikacije imali smo modernu, snažnu i aktivnu ženu, što su prepoznale i sa čime su se poistovjetile i naše korisnice. Ostvarili smo povećanje posjećenosti Answear webshopa, povećali stope konverzije, u konačnici i prosječnu vrijednost košarice. Tome su svakako doprinijeli širenje ponude proizvoda, tehnološka poboljšanja unutar web stranice i mobilne aplikacije te prepoznatljivost vlastite robne marke answear.LAB među kupcima”, rekao je Krzysztof Bajołek, predsjednik Answeara.
Održivost u središtu poslovanja
Answear je u svojoj strategiji poslovanja fokusiran na aktivan život, bez kompromisa, na vlastiti, zanimljiv način, dok se u središtu Answearove društveno-odgovorne strategije nalazi odgovornija proizvodnja. Upravo iz tog razloga, pokrenut je vlastiti modni brend answear.LAB. Prihode od prodaje Answear je donirao zakladama koje podržavaju djelovanje žena, a hrabra ideja iza brenda koji podržava snažne žene i održivu modu osvojila je nagradu IPRA Golden World Award 2021.
„Answear stvara projekte koji u svojoj esenciji imaju održivost, brigu o planetu te brigu o kupcima. Održivost je utkana u našu korporativnu kulturu, što potvrđuje i brend answear.LAB, koji je također jako dobro prepoznat i na hrvatskom tržištu”, poručila je Sandra Gašparić, country manager Answeara za Hrvatsku.
Answear također nastoji smanjiti prosječno vrijeme naručivanja, jednostavno i učinkovito upravljati zalihama te u procesu predaje narudžbe krajnjem korisniku više koristiti usluge lokalne logistike i kurirske službe. Kako bi se smanjila količina materijala koji se koriste za slanje paketa, svi proizvodi koji se naruče na Answearu kupcima se uvijek šalju u jednom paketu, koji se potom može ponovno iskoristiti za eventualni povrat. Kada govorimo o poslovnim planovima za 2022., iz Answeara najavljuju da planiraju nastavak širenja poslovanja te povećanje broja tržišta na kojima djeluju, kojih je trenutno 10, što uključuje i Hrvatsku.