Tommy od 1. ožujka snižava cijene većeg broja artikala u ključnim kategorijama

Tommy je najavio da će od prvog ožujka 2022. sniziti maloprodajne cijene većega broja prehrambenih i neprehrambenih artikala u ključnim kategorijama roba, a cijelu kampanju provode pod egidom “REŽEMO CIJENE”.

Na taj način Tommy daje aktivni doprinos povećanju kupovne moći njihovih kupaca kako bi ublažio negativne efekte inflatornih kretanja na kućne budžete potrošača.

“Kao tržišni lider na jadranskoj obali i jedan od najznačajnijih hrvatskih trgovačkih lanaca, ponudit ćemo našim kupcima povoljnije cijene i prije obavezne primjene nižih stopa PDV-a, jer želimo i ovom prigodom pokazati da su nam kupci i njihove potrebe najvažniji cilj poslovanja”, priopćeno je iz Tommyja.

Radi se o atraktivnom paketu proizvoda iz osnovne potrošačke košarice koja obuhvaća voće i povrće, meso, ribu, jaja, jestiva ulja i masti, maslac i margarin, dječju hranu te higijenske uloške i tampone.

Nove i povoljnije cijene primjenjivat će se u cjelokupnoj prodajnoj mreži Tommyja u
Hrvatskoj.