Konzum plus i ZOO agencija dobitnici su nagrada za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj koje su dodijeljene u petak navečer u sklopu ovogodišnjih Dana komunikacija koji se održavaju u Rovinju.
Naime, na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima natjecanja “MIXX Awards Croatia”, a proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati odnosno platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja.
Na natjecanju su se ocjenjivali kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom “MIXX Awards Croatia 2022 Best in Show powered by Google” nagradio projekt Poziv Djeda Božićnjaka oglašivača Konzum plus i ZOO agencije.
Osim toga, proglašeno je i deset pobjednika kategorija natjecanja, pa su tako Hrvatski Telekom i 404 osvojili nagradu Brand Awareness Campaign za projekt Virtualni stadion. Croatia osiguranje i 404 dobili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom “Aj ti razvali”, CESI i Señor pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom “Nije u redu u uredu”.
A1 Hrvatska i Real Grupa za projekt ON i kad si OFF osvojili su nagradu Campaign Effectiveness, a u kategoriji Best Branded Content Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey proglašeni su najboljima s projektom “Jedna briga manje”.
Sedmi kontinent produkcija i Bornfight s projektom “Zavrti svoj film” najbolji su u kategoriji Best Website dok je priznanje u kategoriji Best Mobile App dobila Dnevnik.hr mobilna aplikacija klijenta NOVA TV i agencije COBE.
Croatia film, HRT i Real grupa s projektom “Dnevnik velikog Perice” zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
Pobjednici kategorije Best Tech & Innovations su Croatia osiguranje i Shape 404 s projektom LaqoPrevent, a Energia naturalis i Native Ad Studio, Hanza Media u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom “Smanji račune, upali Sunce!”(Hina)