Preuzimanjem prodavaonica slunjskog trgovačkog lanca Kordun, Studenac je prvi put došao i u Karlovačku županiju
Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, preuzeo je slunjski trgovački lanac Kordun d.o.o. koji posluje u 9 maloprodajnih objekata na području Karlovačke županije te zapošljava 52 zaposlenika.
Novo preuzimanje nastavak je kontinuiranog rasta koji kompanija ostvaruje posljednjih godina, a nakon akvizicije dubrovačkog lanca Pemo d.o.o., Studenac je ojačao svoju poziciju lanca s najvećim brojem prodavaonica. Također, Studenac je sada prvi put prisutan i na području Karlovačke županije i to u Slunju, Rakovici, Cetingradu i Drežnik Gradu.
„Pridruživanje trgovačkog lanca Kordun mreži Studenca od strateške je važnosti za kompaniju jer nas, među ostalim, dovodi na novo geografsko područje. Također, potvrđuje to našu tezu kako mali formati poput naših imaju velike potencijale i prednosti, a mi ih uspješno koristimo kako bismo se uklopili u različite lokalne zajednice i kupcima pružili ugodno i upotpunjeno iskustvo kupnje. Upravo ćemo to pružiti i našim novim kupcima, uz postupno unapređenje svih poslovnih aspekata“, izjavio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.
Preuzimanje prodavaonica podrazumijeva njihovo preuređenje u Studenac prodavaonice, obogaćenje asortimana i uvođenje mnogobrojnih drugih pogodnosti za kupce. Govoreći o pogodnostima, uz redovite tjedne akcije, kupce u Studencu dodatno očekuju popusti dobrodošlice, posebne akcije i letak te aktivnosti na prodajnim mjestima poput zabavnog kola sreće u prvim tjednima otvorenja.
Također, kupci mogu preuzeti i ‘Moj Studenac’ novi program vjernosti Studenca u obliku suvremene mobilne aplikacije koji im donosi vrijednost za vjernost. Besplatna aplikacija, dostupna za Android i iOS, kupcima tako pruža jedinstven doživljaj svakodnevne kupnje u Studencu, uz posebne pogodnosti koje će biti osmišljene prema njihovim navikama.
Studenac, s gotovo 750 prodavaonica i više od 4000 zaposlenika, nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta te uvođenjem novih i unapređenjem postojećih aktivnosti u svrhu što boljeg pozicioniranja Studenca kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju „i sitno i bitno“.