U povodu velike obljetnice Konzum organizira brojne aktivnosti za svoje kupce i zaposlenike
Konzum ove godine obilježava 65 godina poslovanja, a obljetnicu dočekuje kao vodeći maloprodajni lanac u Hrvatskoj s više od 600 prodavaonica u kojima svakodnevno kupuje pola milijuna ljudi. Ujedno je, sa svojih gotovo 11.000 zaposlenika, Konzum i jedan od najvećih poslodavaca u Hrvatskoj.
Upravo zbog razgranate prodajne mreže, kvalitetne usluge i bogatog asortimana postao je sinonim za maloprodaju u Hrvatskoj.
„S velikim ponosom dočekujemo ovu obljetnicu, jer punih 65 godina opravdavamo povjerenje kupaca, pouzdan smo partner dobavljačima i poželjan poslodavac. Bilo je u našem poslovanju različitih razdoblja, ponekad i izazovnih, ali smo iz sve, zahvaljujući našim ljudima, znanju i zajedništvu, a prije svega velikoj odgovornosti prema našim kupcima i partnerima, uspješno svladali. Nismo bez razloga lider, kompanija koja u hrvatskoj maloprodaji postavlja i uvodi nove trendove. Tek nam je 65 i veselimo se uspjesima koji su pred nama u desetljećima koja tek slijede. Čekamo ih s osmijehom“, izjavio je Zoran Mitreski, predsjednik Uprave Konzuma.
Za sve svoje vjerne kupce Konzum u razdoblju od 28. travnja pa do 1. lipnja 2022. godine organizira nagradnu igru u kojoj je glavna nagrada automobil Tesla Model Y. Osim toga, u nagradnom fondu je i čak 425 Konzumovih poklon kartica u vrijednosti od 1.000 kuna. Konzum će 65. obljetnicu obilježiti i različitim internim aktivnostima kako bi svojim zaposlenicima zahvalio na svakodnevnom radu i doprinosu.
S obzirom na to da su ljudi u središtu svih Konzumovih aktivnosti, Konzum će u razdoblju od 6. svibnja pokrenuti kampanju koja će uključivati interaktivne citylight toteme s kamerom u Zagrebu, Splitu i Rijeci kako bi skupili 65 tisuća osmijeha prolaznika. Za svaki zabilježeni osmijeh Konzum će donirati jednu kunu udruzi CRVENI NOSOVI klaunovidoktori koja uz pomoć umjetnosti profesionalnog klauniranja, humora i smijeha vraća ljudima u teškim i kriznim situacijama osjećaj radosti, sreće i optimizma.
„Veseli nas suradnja s Konzumom i mogućnost da ovim putem dobijemo podršku za svoje djelovanje te nastavimo sa svojom misijom donošenja osmijeha tamo gdje je on najpotrebniji, djeci u bolnicama i starijima u domovima“, izjavila je Deniza Drusany, izvršna direktorica CRVENIH NOSOVA.
U povodu 65. obljetnice, Konzum je u suradnji s dobavljačima pripremio i poseban retro katalog s proizvodima koje kupci dobro poznaju i vole već dugi niz godina, ali u njihovom originalnom ruhu, kao i posebnu web stranicu s mnogo zanimljivog sadržaja, uključujući editorijal “Kupnja nekad i sad“, a u danima koji slijede organizirat će i veliko slavljeničko događanje.