Novi, svježi brend-imidž piva Miller Genuine Draft

Globalna kampanja kreirana u suradnji s agencijom BBDO Zagreb

Pivo Miller Genuine Draft jedan je od vodećih međunarodnih brendova piva u kategoriji premium. Poznato je po svom originalnom okusu i svježini, koja podsjeća na točeno pivo, iako dolazi u boci, što se postiže postupkom četverostruke hladne filtracije.

U suradnji s agencijom BBDO Zagreb, brend je nedavno objavio novu globalnu kampanju potpuno osvježavajućeg pristupa, koji se oslanja na aktualne trendove ciljane skupine –  mladih, kreativnih i samosvjesnih ljudi u dobi od 25 do 35 godina.

S obzirom na specifičnu globalnu situaciju u posljednjih nekoliko godina, mladima više nego ikad nedostaju okupljanja, druženja i zabava u pravom smislu te riječi. Međutim, zatvoreni prostori, gužva u noćnim klubovima, previše truda i planiranja suvišnih i površnih detalja nisu više toliko vrijedni njihova dragocjenog vremena. Sve više cijene autentičnost, spontanost i kreativnost.

Kampanja prikazuje mlade ljude koji mijenjaju ustaljene oblike druženja i zabave. Baš kao što je pivo Miller Genuine Draft četiri puta filtrirano kako bi se istaknuo autentičan, osvježavajući okus, mladi filtriraju svoju svakodnevicu kako bi se fokusirali na ono što je zaista bitno i provodili vrijeme po svom ukusu. Uz tu motivaciju oni napuštaju dnevnu rutinu, usput zgrabe što uspiju – komade namještaja, dekoracije, zvučnike i sve što je potrebno za dobar party, uključujući i boce piva MGD, kako bi doprinijeli ovom originalnom tulumu na improviziranoj lokaciji.  Sve što vidimo – lokacija, atmosfera, glazba – kreirali su sami.

Noćni život više nije toliko bitan. Bitan je trenutak u kojem se ljudi okupljaju, u kojem se osjećaju opušteno, autentično i slobodno od konvencija te iskreno uživaju u odličnom provodu, bez obzira na doba dana. Taj trenutak upravo je ono što nazivamo Miller time.

KAMPANJA POKRENUTA OSVJEŽAVAJUĆIM IDEJAMA

Budući da su autentičnost i svježina glavne vrijednosti brenda MGD, koje istovremeno opisuju odlike same tekućine, kao i ciljanu skupinu, morale su biti prisutne i tijekom stvaranja nove kampanje. Prvi korak bio je sastavljanje pravoga kreativnog tima koji će te ideje uspješno realizirati.

Uz brend-direktore Molsona Coorsa i kreativnu agenciju BBDO Zagreb, timu su se priključili Stink Production iz Berlina te Tuna Icon iz Beograda. Spot se snimao na ulicama Beograda pod redateljskom palicom oskarovca Joachima Bacha, nagrađenog s 11 kanskih lavova za legendarne pivske reklame, uz također višestruko nagrađivanog direktora fotografije Simona Chaudoira. Međutim, jedinstvena energija spota ne bi bila moguća bez više od 40 glumaca, plesača, raznih umjetnika i atleta, kao i 410 statista.

Produkcija je dostavila 192 montaže, a postprodukcija je imala posla s čak 24.500 dokumenata. Prije nego što je konačni uradak ugledao svjetlo dana, baš kao i pivo Miller Genuine Draft, materijali su filtrirani i filtrirani (vjerojatno više od 4 puta) kako bi ostalo samo ono najbitnije, sama esencija ideje i spot koji svakim svojim detaljem govori: It’s Miller Time!