Trgovački lanac Tommy danas je otvorio svoje novo prodajno mjestu na lokaciji Trogir-Plano, na adresi Trogirska cesta 6, a u sklopu novog “SPOT shopping parka“. Hipermarket Plano-Trogir suvremeno je i funkcionalno opremljen, kako bi kupcima bio osiguran poseban doživljaj kupovine i vrhunska usluga, i u kojem je predstavljen novi unaprijeđeni koncept Tommy hipermarketa koji donosi nove iskorake i nove funkcionalnosti prodajnog prostora, a u Tommyju ističu da je riječ o trenutačno najmodernijem i najuređenijem maloprodajnom objektu u Hrvatskoj.
Za cjelokupan projekt TOMMY novog koncepta trgovine, od projektiranja i dizajna do vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Tommy tim, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje.
Osim stanovnika grada Trogira i okolnih mjesta, hipermarket će, kao i cijeli “SPOT shopping park“, zasigurno biti prepoznat i od brojnih gostiju i posjetitelja, kao mjesto za povoljnu kupovinu, te ugodan boravak i druženje.
Površina korisnog prostora hipermarketa premašuje 2.200 metara četvornih s velikim brojem parkirnih mjesta za kupce u sklopu parkinga “SPOT shopping parka“. Ponuda Tommy hipermarketa je standardno prepoznatljiva i odlikuje se širinom asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno ističu asortimansku ponudu mesnice, ribarnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva sa dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači, s dodatnom inovacijom – TO-GO asortimanom i novitetima na odjelima pića, a posebno vinoteke.
S ciljem osiguranja bolje funkcionalnosti prodajnog prostora, u hipermarketu su instalirane i brze-samoposlužne blagajne, moderniziran je i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je instaliran sustav za prihvat najnovije generacije, a primijenjeno je i niz drugih tehnoloških rješenja čija implementacija pokazuje stratešku orijentaciju Tommyja ka održivom razvoju i očuvanju okoliša.
Novi hipermarket je značajna investicija Tommyja i projekt čija realizacija potvrđuje trajnu usmjerenost kompanije ka razvoju poslovanja i očuvanju liderske pozicije u dalmatinskoj maloprodaji. Ovom prigodom zaposleno je novih 40 radnika.
Prodajnu mreža Tommyja čini 227 poslovnica, s više od 130.000 četvornih metara prodajnog prostora, iz čega je, kao i iz niza drugih poslovnih pokazatelja, razvidno da je Tommy jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca s velikim razvojnim potencijalom.