Uoči nove sladoledne sezone Ledo je u suradnji sa zagrebačkom agencijom Šanavala Concept Store lansirao jedinstvenu komunikacijsku platformu “Vrijedi ponoviti”. Komunikacijska platforma osmišljena je za najbrže rastući format sladoleda te važan dio Ledo portfelja – multipack sladolede. Jedan od glavnih uvida koje su Ledo i Šanavala Concept Store koristili prilikom osmišljavanja platforme “Vrijedi ponoviti” bilo je ponavljanje onoga što volimo, a što nas istovremeno istinski ispunjava te povezuje prošlost, sadašnjost i budućnost.
“U skladu s Ledovim nasljeđem i pozicijom na domaćem tržištu, željeli smo kreirati komunikacijsku platformu koja povezuje sve proizvode iz multipack portfelja sladoleda na jednome mjestu. S partnerima iz Šanavala Concept Storea smo ispričali priču kojom podsjećamo potrošače na lijepe životne trenutke koji uključuju i Ledo sladolede uz koje su odrasli i uz koje ih, vjerujemo, vežu neke lijepe uspomene, ali i neke nove sladolede pod Time brandom s kojima će tek stvoriti prekrasne životne trenutke. U svemu tome vodili smo se funkcionalnošću i emocijom te stvorili platformu koja je snažna, jednostavna i razumljiva za komunikaciju na svim razinama i to na nekoliko tržišta“, poručio je Krunoslav Stančić, Senior Brand manager iz Leda.
Platforma “Vrijedi ponoviti” podržava sve faze komunikacije, a komunikacijska platforma i kampanja koja ju slijedi tako pokrivaju raznolik asortiman Ledo proizvoda, koje zasigurno vrijedi ponoviti, bilo da je riječ o omiljenim druženjima s obitelji i prijateljima, mlađim ili starijim generacijama.
Iz Leda i Šanavala Concept Storea poručuju da su inspiraciju za komunikacijsku platformu pronašli u stvarima koje u životu volimo, često ponavljamo, a koje su zbog toga jedinstvene. Iza ideje platforme stoji emocija – budimo stara i stvaramo nova sjećanja, koja nam donose osjećaj sigurnosti i topline jer nas „vraćaju na mjesto” koje poznajemo i ponovno vode u nešto novo što tek trebamo iskusiti. Okosnicu kampanje čini film iza kojeg stoji Šanavala Concept Store. Režijski potpis pripada Nikoli Ležaiću, dok je za produkciju na visokoj razini zaslužan Red Production.