Nakon dvogodišnje pauze uzrokovane pandemijom, internacionalni maloprodajni sajmovi konačno se nastavljaju održavati. Među domaćim tvrtkama koje redovito izlažu na ovim sajmovima je i tvrtka PIS, koja ove godine izlaže na čak dva europska sajma – Retail Technology Show u Londonu i EuroCIS u Düsseldorfu
Riječ je o najvećim sajmovima maloprodajne tehnologije, koji pojedinačno okupljaju desetak tisuća posjetitelja iz cijeloga svijeta, s naglaskom na europske zemlje. Ovi sajmovi logično su odredište europskih retailera koji žele unaprijediti svoje poslovanje suvremenom maloprodajnom tehnologijom. Iz tog je razloga PIS, kao jedan od vodećih ERP proizvođača u Hrvatskoj, odabrao upravo ove sajmove za predstavljanje svojih proizvoda i usluga europskoj publici. Dok se londonski RTS održao prije nešto više od mjesec dana, düsseldorfski EuroCIS upravo je završio.
Internacionalizacija poslovanja
Izlaganje na navedenim sajmovima označava nastavak PIS-ovog predstavljanja svjetskoj FMCG industriji. Dio je to projekta internacionalizacije poslovanja kojeg je, uz potporu EU fondova, PIS pokrenuo prije tri godine radi povećanja prodaje i unaprjeđenja poslovanja.
„Navedeni sajmovi ubrajaju se u najrelevantnije platforme za globalnu maloprodajnu zajednicu, kada je riječ o trendovima u maloprodajnoj tehnologiji, razmjeni znanja i iskustva, ali i poslovnom umrežavanju. Posljednjih godina svoju poslovnu strategiju proširili smo na tržište Ujedinjenog Kraljevstva i zemalja Europske unije, a izlaganje na ovim sajmovima pokazalo se odličnom odskočnom daskom za uspješnu internacionalizaciju poslovanja“, pojašnjava direktor PIS-a Krešimir Ćurković.
Cjelovito maloprodajno rješenje
„PIS je posjetiteljima sajma predstavio svoje cjelokupno maloprodajno rješenje, poznato kao IPIS+, koje odnedavno uključuje i inovativnu mobileBOOM aplikaciju. Uz to, iskoristili smo priliku i za demonstraciju unaprjeđene verzije našeg POS rješenja. Osim promoviranja PIS-ovih rješenja internacionalnom tržištu, na sajmu smo otvorili nove poslovne prilike i povezali se s potencijalnim klijentima. Tijekom dvodnevnog RTS-a i trodnevnog EuroCIS-a, na PIS-ovom štandu ugostili smo poduzetnike iz raznih područja maloprodaje, od kojih su se neki već pokazali ozbiljnim potencijalnim klijentima“, objašnjava Ćurković i dodaje kako je očekivano najveće zanimanje posjetitelja oba sajma izazvala aplikacija mobileBOOM (Mobile Back-office Operations Management).
Riječ je o poslovnoj mobilnoj aplikaciji namijenjenoj zaposlenicima u maloprodaji, koja služi izjednačavanju pozadinskog ureda s prodajnim prostorom. Istovremeno, aplikacija pomaže optimizaciji poslovnih procesa, čineći ih brzim, jednostavnim i učinkovitim. Na ovaj način zaposlenicima u prodavaonici ostaje više vremena za usluživanje kupaca, što u konačnici doprinosi povećanju zadovoljstva kupaca, ali i zaposlenika.
Tailor-made pristup
Uz mobilni back-office, poseban interes internacionalne publike pobudio je PIS-ov tailor-made pristup razvoju softvera. Prilagodba ERP rješenja pritom podrazumijeva razvoj softverskog rješenja po mjeri svakog klijenta, od odabira on-premise, cloud ili hibridne verzije rješenja do cjelokupnog oblikovanja ERP-a funkcionalnostima koje najbolje odgovaraju poslovanju tvrtke. Uz to, IPIS+ ERP moguće je dopuniti dashboard aplikacijom za praćenje prometa u realnom vremenu, koje pruža pravodoban pristup podacima ključnim za donošenje važnih poslovnih odluka.
Nove poslovne suradnje
„Iznimno smo zadovoljni interesom posjetitelja oba sajma. Još uvijek zbrajamo rezultate, ali sudeći prema odazivu na našim štandovima, ali i kvaliteti ostvarenih kontakata, vjerujem kako uskoro možemo očekivati sklapanje novih poslovnih suradnji. O našem zadovoljstvu izlaganja na ovim sajmovima dovoljno govori činjenica kako smo već krenuli s inicijalnim pripremama za sljedeću godinu“, zaključuje Krešimir Ćurković.