Pristup kupnji jedinim klikom, jednostavna pretraga, brz i jednostavan pregled najvažnijih informacija i savjeta o proizvodu, niz kategorija od doma, vrta, ureda, automobila … – veliko olakšanje za online šopingholičare i dodatni kanal prodaje za web trgovine
Najnovija istraživanja pokazuju da više od 81 posto kupaca provodi online istraživanje prije kupnje proizvoda, pa čak i ako potrošači radije završnu kupnju obavljaju u fizičkim trgovinama, najprije pretražuju po internetu. Najčešće je pravilo, što više novca kupac planira potrošiti na proizvod, dulje će tražiti najbolje ponude na internetu.
Na valu ovih trendova u lipnju je lansiran ShopGuru, nova, jedinstvena platforma na digitalnom tržištu. Moderan dizajn, vrlo jednostavna za upotrebu, s fokusom na potrebama potrošača, njezine su ključne karakteristike. Zahvaljujući najsuvremenijoj tehnologiji omogućava brz i jednostavan pristup najboljim ponudama iz raznih online trgovina s već više od stotinu integriranih web shopova te stotinu različitih brandova, a taj broj se iz dana u dan povećava.
Veliko olakšanje trgovcima i kupcima
“Naš cilj je s jedne strane pomoći kupcima potrošačima prilikom pretrage, provesti ih kroz cjelovitu ponudu i savjetovati, dok sa druge strane brendovima i trgovcima poboljšavamo posao prezentirajući proizvode na moderan i tražen način te im time dovodimo aktivne kupce. Hrvatsko e-commerce tržište eksplodiralo je posljednjih godina. Tvrtke pojačano ulažu u web shopove i prelaze s fizičkih prodajnih mjesta na online trgovinu. Posao postaje dodatno kompleksan s novim politikama privatnosti, automatizacijom i novim modelima promocije. Trgovci stalno mijenjaju akcije, pa ova platforma olakšava život svim stakeholderima i trgovcima”, poručuje Igor Francuz, voditelj poslovnog razvoja ShopGuru.hr-a.
Najbrže do proizvoda
Od bijele tehnike i potrošačke elektronike, preko auto guma i auto opreme, pa do modnih proizvoda i hrane – ShopGuru nudi sve, pa je i neizostavno mjesto za online korisnike prije svake online kupnje.
Proizvodi se pretražuju po logičnim kategorijama ili ključnim riječima, korisnici tako najbrže dolaze do traženih proizvoda, uspoređuju cijene, čitaju recenzije i odabiru onaj koji naviše odgovara njihovim preferencijama, nakon čega mogu krenuti u kupnju na web shopu.