Kupci ovoga ljeta u Novigradu svoju svakodnevnu kupnju mogu obaviti i u suvremenoj pokretnoj prodavaonici Studenca
Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećim brojem prodavaonica, otvorio je u kampu u Novigradu svoju prvu prodavaonicu pop-up formata. Kupci u kampu „Sirena“ u Novigradu od početka kolovoza pa sve do kraja listopada svoju će svakodnevnu kupnju tako moći obaviti u jedinstvenoj prodavaonici koju upotpunjuje i prigodna terasa.
Suvremeni dizajn pop-up prodavaonice temelji se na modernoj, jednostavnoj, ali efektnoj strukturi koja maksimalno koristi prostor manjih dimenzija i u konačnici pridonosi ugodnom iskustvu kupnje. Pop-up jedinica je mobilna te se premješta sukladno potrebama i fluktuaciji ljudi, a kao takva potpuno udovoljava potrebama zajednice. Uz to, kupcima je na raspolaganju i uređena terasa s prikladnim kutkom za opuštanje i uživanje.
Pop-up format opipljivi je primjer kako Studenac koristi inovativnost u svojem poslovanju, ovaj put otvaranjem potpuno drukčije prodavaonice koja slijedi principe proximity formata, a obogaćena je ponudom nestandardnog TO GO asortimana. Naime, jedna od istaknutih značajki prodavaonice upravo je pomno odabrani asortiman koji se temelji na posebno paketiranim proizvodima za brzo konzumiranje. Između ostaloga, dostupni su pekarski proizvodi, svježe voće i povrće, vrhunske delikatese, alkoholna i bezalkoholna pića, raznovrsne grickalice i slatkiši, ali i neprehrambeni proizvodi poput kozmetike, higijenskih potrepština i hrane za kućne ljubimce. Važno je napomenuti kako je asortiman biran i prema specifičnim lokalnim potrebama kupaca, a i dalje će se prilagođavati ovisno o lokacijama i preferencijama kupaca.
Visoka lokalna integriranost Studenaca pruža priliku da svoju ponudu što je više moguće uskladi s potrebama pojedinih sredina. Primjerice, prodavaonica je trenutačno smještena u novigradskom kampu u frekventnom ljetom razdoblju i prilagođena je turistima i provođenju ljetnog odmora, a jednostavno se može preseliti i u urbanu sredinu te prilagoditi životnom stilu zaposlenih ljudi koji žive dinamično, ali uz to posebnu pozornost posvećuju kvaliteti života, kao i hrani.
Studenac je otvaranjem suvremene prodavaonice tako još jednom pokazao kako spretno koristi prednosti svojih malih formata koji objedinjuju pozicioniranje na ključnim lokacijama i pomno osmišljenu ponudu na korak do kupaca. Također, za još bolje iskustvo kupnje tu je i besplatna aplikacija ‘Moj Studenac’, dostupna za Android i iOS, koja kupcima donosi veću vrijednost za njihovu vjernost. Aplikacija je, osim na hrvatskom, dostupna i na engleskom jeziku, što je važno zbog turista kojima je Studenac ljeti poznata trgovina-susjed, a koji bez poteškoća mogu koristiti sve prednosti koje donosi mobilna aplikacija.
Kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, s više od 1000 prodavaonica i s više od 5500 zaposlenika, Studenac nastavlja raditi na uvođenju novih i unapređenju postojećih formata, usluga i aktivnosti kako bi potvrdio status najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju ‘i sitno i bitno’.