Adris grupa u prvih je devet mjeseci ostvarila ukupan prihod od 5,2 milijarde kuna, što je rast od 15 posto u odnosu na isto razdoblje lani, a neto dobit je dosegnula 705 milijuna kuna ili 17 posto više, izvijestili su u petak iz te kompanije.
Konsolidirana dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 1,17 milijardi kuna, što je rast od 10 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Prihod od prodaje robe i usluga iznosio je 4,93 milijarde kuna i za 18 posto je veći od prihoda ostvarenog u prethodnoj godini.
Turistički dio ostvario 29 posto višu neto dobit
U prvih devet mjeseci ove godine turistički dio Grupe ostvario je neto dobit od 463 milijuna kuna, što je 29 posto više u usporedbi s istim razdobljem lani, odnosno 96 posto ostvarenog u 2019. godini.
Ostvarena je dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) u iznosu od 700 milijuna kuna, što je 16 posto više od prošlogodišnje.
Turistički segment ostvario je prihode od prodaje robe i usluga u iznosu od 1,75 milijardi kuna, što je 42 posto više nego u prvih devet mjeseci prošle godine, odnosno 12 posto više od rekordne 2019. godine.
Iz Adrisa napominju kako je turistički dio Grupe u devet mjeseci ostvario prodaju od 1,75 milijuna jedinica, što je 30 posto više u usporedbi s istim razdobljem lani, odnosno 98 posto ostvarenoga rekordne 2019. godine.
Pritom je istarski dio ostvario pet posto veću prodaju, zagrebački hoteli 68 posto prodaje iz 2019., a dubrovački dio 81 posto prodanih jedinica. U istarskom dijelu najbolje je poslovao luksuzni segment, ostvarivši, u usporedbi s 2019. godinom, 15 posto više prodanih jedinica.
Ukupna planirana ulaganja u turističkom dijelu Grupe u ovoj godini iznosit će 470 milijuna kuna, a najveći dio odnosi se na rekonstrukciju i repozicioniranje zagrebačkog hotela Panorama, navode iz Adrisa.
CO – nastavak digitalizacije i snažno širenje u segmentu poliklinika
Croatia osiguranje u tome je razdoblju ostvarilo konsolidiranu neto dobit od 322 milijuna kuna, što je rast od jedan posto. Konsolidirana bruto zaračunata premija, uključujući i regionalne podružnice, iznosi 2,97 milijardi kuna, što je za devet posto više u usporedbi s prvih devet mjeseci prošle godine.
U priopćenju se navodi kako je u razvoj digitalnog poslovanja u ovoj godini uloženo više od 100 milijuna kuna. Ostvarena premija iz digitalnog poslovanja u prvih devet mjeseci rasla je 50 posto, dok je broj klijenata, koji koristi Moja Croatia mobilnu aplikaciju, porastao za 61 posto.
CO nastavlja i s ulaganjima u privatno zdravstvo, a vrijednost ulaganja u ovoj i sljedećoj godini iznosit će 60 milijuna kuna.
Cromaris – 21-postotni rast izvoza
Cromaris je u prvih devet mjeseci ostvario neto dobit u iznosu od 16 milijuna kuna, a prihodi od prodaje iznosili su 579 milijuna kuna, što je rast od 28 posto.
Ostvarena dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 65 milijuna kuna, što je rast od 25 posto.
Cromaris je u prvih devet mjeseci ostvario prodaju od 10.886 tona ekvivalenta svježe ribe, što je za 18 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 21 posto, ponajprije zahvaljujući snažnom rastu na tržištima Italije i Španjolske.
Cromaris i nadalje ostvaruje visok udio od prodaje na inozemnim tržištima – 87 posto količinske prodaje i jednako toliko prihoda od prodaje, zaključuje se u priopćenju. (Hina)