“Prema objavljenim podacima Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, Tommy je u 2021. godini i službeno potvrdio lidersku poziciju u maloprodaji svih dalmatinskih županija. Takva pozicija je nedvojbena i neupitna prema svim relevantnim i ključnim pokazateljima poslovanja; prema ukupno ostvarenom prihodu, prema dobiti, prema novostvorenoj vrijednosti, prema broju zaposlenih te visini primanja radnika”, priopćio je Tommy.
U priopćenju se navodi da je Tommyjev prihod u 2021. iznosio 3.604.308.000 kn, sa zabilježenim rastom od 14,28% što je više od stope rasta prihoda trgovine na malo i što upućuje na dodatno povećanje tržišnog udjela Tommyja.
Snagu liderske pozicije Tommyja potvrđuje i činjenica da su ukupan prihod i profitabilnost poslovanja veći od zbrojenih pokazatelja poslovanja ključnih tržišnih izazivača na regionalnoj razini, dodaje se u priopćenju.
Tržišna pozicija je osnažena i u drugim županijama, jer je prodajna mreža proširena i na nekim novim područjima kao npr. u Karlovačkoj županiji, te je razvidno da je Tommy nacionalno relevantan trgovački lanac s trendom rasta udjela na tržištu.
“To su vrlo značajna postignuća za našu tvrtku, a ključni doprinos takvom rezultatu daju naši radnici kao važni dionici kvalitetnog poslovnog rezultata. Unatrag nekoliko godina, unatoč specifičnim i izazovnim gospodarskim okolnostima, kontinuirano poboljšavamo status i materijalna prava radnika na različite načine; od povećanja osnovne plaće, dodatnih isplata nagrada i stimulacija za radni rezultat, naknada za prehranu do redovitih isplata prigodnih nagrada za Uskrs i Božić, te ostalih dodataka, što Tommy dovodi u red najpoželjnijih poslodavaca u maloprodaji, koji nudi bolje uvjete rada od konkurencije”, navodi se u priopćenju.
Status radnika poboljšan je i u pogledu mogućnosti profesionalnog razvoja, usavršavanja i napredovanja kroz edukativne programe i suradnju s visokoškolskim ustanovama.
“Liderska pozicija koju smo dostigli kontinuiranim ulaganjima u rast i razvoj poslovanja, obvezuje nas da i dalje primjenjujemo poslovnu strategiju u kojoj su kupci i njihove potrebe uvijek u prvom planu. Veliki doprinos unapređenju pozicije Tommyja daju i stalne inovacije, te uvođenje dodatnih prodajnih kanala i usluga koje kontinuirano implementiramo, kao i realizacija projekata kojima aktivno potičemo digitalnu i energetsku transformaciju poslovanja”, dodaje se u priopćenju.
Tommy navodi da su važan dio njihove poslovne strategije i aktivnosti društveno odgovornog poslovanja. Nizom konkretnih projekata i aktivnosti podupireu ponajviše lokalne zajednice u kojima posluju s ciljem da Tommyjev poslovni uspjeh bude vrednovan i doprinosom društvenoj zajednici, njezinom razvoju i boljitku.
“Tommy je najveći donator i sponzor brojnih sportskih klubova i društava, kao i niza sportskih događaja, sudjelujemo i u aktivnostima vezanim za održivi razvoj i očuvanje okoliša, poboljšanje zdravstvene i socijalne skrbi, humanitarnim akcijama, unapređenju edukacijske razine mladih, a financijski podupiremo niz kulturnih događaja i organizacija koji za cilj imaju očuvanje hrvatske tradicijske baštine. Tommy svakodnevno odgovara tržišnim izazovima, a naša je ambicija da putem realizacije budućeg razvoja dodatno ojačamo svoje pozicije i održimo neupitni status tržišnog lidera, ne samo kao prepoznatljiv trgovački lanac sa izvrsnim poslovnim rezultatima, već i kao vrlo poželjan poslodavac te društveno odgovorna kompanija”, stoji u priopćenju iz Tommyja.