U petak, 25. studenog, dm je s 92.349 kupaca obilježio Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg već pet godina donira pet posto ukupnog dnevnog prometa. Svaka kupnja na Giving Friday tako je doprinijela donaciji od 427.117 kuna za djecu i mlade bez odgovarajuće roditeljske skrbi o kojima brinu Centar za pružanje usluga u zajednici Klasje iz Osijeka i Centar za pružanje usluga u zajednici Lipik. Dodatnih 50.840 kuna osigurano je prodajom NFT-eva, koje je dm izdao u suradnji s akademskom slikaricom Nikolinom Ivezić kako bi građanima omogućio još jedan način podrške Centrima. NFT-evi su i dalje dostupni na platformi Opensea na blockchainu Polygon, a sav prihod od prodaje izravno će se uplatiti na račun Centara.
„Giving Friday inicijativa je kojom dm svake godine na jedan dan nastoji ujediniti građane u solidarnosti te ih potaknuti da učine plemenito djelo i pomognu potrebitima u zajednici. Ove godine našem se pozivu odazvao do sada najveći broj kupaca koji su doprinijeli donaciji koja dobrobit djeteta stavlja na prvo mjesto. Uime dm-a zahvaljujem svima koji su nam pomogli da Centrima osiguramo više od 477 tisuća kuna koja će im pomoći da svojim korisnicima pruže još bolju skrb“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica Nabave i marketinga u dm-u.
Centru za pružanje usluga u zajednici Klasje donirana sredstva omogućit će opremanje jasličkog odjela novim dječjim krevetićima i previjalištima za bebe, dok će Centar za pružanje usluga u zajednici Lipik sredstva uložiti u adaptaciju stana koji će pretvoriti u stambenu zajednicu za djevojke.
„Tijekom godina dm nam je ukazao podršku donacijama proizvoda za djecu, a ovogodišnja donacija omogućit će nam da našim najmlađim korisnicima osiguramo još ugodniji boravak u Centru. Uime naših 185 korisnika i 79 djelatnika želim zahvaliti dm-u i građanima što su nam pružili podršku i Crni petak zaista pretvorili u Giving Friday“, izjavio je Vedran Škugor, ravnatelj Centra za pružanje usluga u zajednici Klasje Osijek.
Ivan Pušćenik, ravnatelj Centra za pružanje usluga u zajednici Lipik, naglasio je kako ga raduje što postoje tvrtke poput dm-a koje mare za druge te što se tako veliki broj građana odlučio pomoći osigurati kvalitetnije uvjete života i odrastanja djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi.
Tijekom proteklih pet godina, zahvaljujući Giving Fridayu, dm je osigurao više od milijun i pol kuna organizacijama koje brinu o društveno osjetljivim skupinama te ustanovama čiji je cilj poboljšati zdravstvenu zaštitu i kvalitetu života građana.