Miranda Mladin nova direktorica marketinga u Studencu

Miranda Mladin je gotovo dva desetljeća provela na vodećim marketinškim pozicijama u globalnim i multinacionalnim FMCG kompanijama

Dolazak Mirande Mladin na mjesto direktorice marketinga dodatno je ojačao kapacitete Studenca, jednog od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanca s najvećom prodajnom mrežom. Miranda Mladin imat će ključnu ulogu u daljnjem vođenju, razvoju i implementaciji strateških komunikacija kompanije.

„Sretni smo što je Miranda postala dio Studenac tima i sigurni smo da će svojim velikim iskustvom obogatiti sektor marketinga te stručnim doprinosom snažno podržati poslovanje kompanije. Ojačani znanjem i vrijednostima koje donosi Miranda, ostajemo usmjereni na čim uspješnije odgovaranje na potrebe dinamičnog tržišta i naših kupaca“ poručio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

U tim Studenca Mladin je došla s pozicije izvršne direktorice za centralni marketing i inovacije u Atlantic grupi gdje je provela tri godine i unaprijedila brojne marketinške aspekte poslovanja.

„Studenac je trenutno jedna od najbrže rastućih kompanija u Hrvatskoj, a istovremeno prolazi i kroz značajnu transformaciju i digitalizaciju poslovanja. Sretna sam što imam priliku biti dio tima u tako dinamičnom razdoblju te podržati poslovni razvoj i rezultate. U svojim aktivnostima ostajemo orijentirani na kupce i njihovo iskustvo, a posebno smo usmjereni i na jačanje našeg brenda i odnosa, ali i društveno odgovornih projekta, uključujući nova područja preuzetih lanaca i Zagreb. U Studencu me dočekao odličan tim kolega i radujem se svim novim projektima pred nama“, izjavila je Miranda Mladin, direktorica marketinga u Studencu.

Miranda Mladin diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Splitu, a svoje devetnaestogodišnje profesionalno iskustvo započela je 2003. godine pridruživši se tvrtki Henkel. Od 2003. do 2006. godine radila je u Brand and Trade Marketing menadžmentu u sklopu Henkel Croatia, a 2006. godine odlazi u Beč te preuzima poziciju Brand managera za regiju Srednjoistočne Europe. 2008. prelazi u prodajni tim obnašajući dužnost Internacionalnog voditelja ključnih kupaca te po povratku u Hrvatsku, 2009. obnaša dužnost Senior voditelja ključnih kupaca. 2011. preuzima dužnost Direktorice marketinga za Adria regiju, nakon čega se 2016. pridružuje Henkel Globalnoj Marketing jedinici u Düsseldorfu, na poziciji International Senior Marketing manager. 2018. se vraća u Hrvatsku, ulaskom u Atlantic Grupu na poziciji Izvršne direktorice za Centralni Marketing i Inovacije.