EUROSHOP Düsseldorf: Hrvatska tvrtka Infoart izlazi na zapadnoeuropsko tržište poslovnih aplikacija

Infoartov MasterERP nove generacije širi se izvan granica, a zbog velikog interesa najavljuju otvaranje podružnica u Njemačkoj i Nizozemskoj

Najveći sajam za maloprodaju i prateće industrije EUROSHOP, koji se do 02. ožujka održava u Düsseldorfu, ove godine okupio je više od 2.300 izlagača iz šezdeset zemalja među kojima je i hrvatska tvrtka Infoart iz Zagreba, sa svojim naprednim softverskim rješenjima koja su prethodno već osvojila regiju. Kao vodeći regionalni ponuđač cjelovitih IT sustava za maloprodaju, ali i kompletan ERP, Infoart je prva domaća tvrtka koja u tom segmentu uspješno izlazi na tržište zapadne Europe.

 „Godinama ulažemo u razvoj i unapređenje naših proizvoda, a u Düsseldorfu smo dobili potvrdu da je to pravi potez. Unatoč jakoj konkurenciji, klijenti su prepoznali naše prednosti – prvenstveno fleksibilnost, tehnološke i procesne iskorake koje smo napravili zahvaljujući našim izvanrednim ljudskim resursima, ali i pouzdanim i vrijednim partnerima koje imamo na domaćem i regionalnom tržištu. Posebno smo ponosni na novu generaciju našeg MasterERP-a, koja nam u tržišnoj utakmici s tzv. globalnim rješenjima donosi brojne prednosti. Naime, u prošlosti je bilo gotovo nezamislivo da neka hrvatska tvrtka supstituira strano rješenje i kod domaćih klijenata, a sada smo u stanju to napraviti i na njihovim domicilnim tržištima.  Zbog velikog interesa planiramo otvaranje podružnica u Njemačkoj i Nizozemskoj“, rekao je Mario Hegedüs, direktor Infoarta.

Najveće reference Infoarta vezane su upravo za implementacije vlastitog ERP sustava na području upravljanja maloprodajom, veleprodajom, financijama i ljudskim resursima. Trenutno je u kompaniji zaposleno više od sedamdeset stručnjaka, uglavnom eksperata iz područja developmenta i konzaltinga, koji pružaju usluge srednjim i velikim korisnicima u privatnom i javnom sektoru. Riječ je o korporacijama poput Tiska, AutoZubaka, iNovina, Vindije, Školske knjige, BINA-Istre, Telemacha, HRT-a, Zagrebačkog holdinga, Porezne uprave itd.

U ovoj, 34-toj godini uspješnog poslovanja Infoarta, očekuju daljnji rast i implementaciju velikih projekata s MasterERP rješenjima za još više klijenata u zemlji i regiji, ali najvažnije: još jači prodor na zapadnoeuropsko tržište.

Odnosno, kako vole reći hrabri Infoartovci: ‘Imperija uzvraća udarac: Već je bilo vrijeme obznaniti da Hrvatska svog konja za utrku ima, pa čak i na ovom – kako mnogi kažu – već od strane globalnih softverskih igrača zauzetom tržištu’.

Više informacija o Infoartu i uslugama koje nudi potražite na web stranici: https://www.infoart.hr/