EuroShop 2023: Široka međunarodna posjećenost potvrđuje top poziciju!

Photo: Messe Düsseldorf/ctillmann

Petodnevni svjetski maloprodajni sajam broj 1, EuroShop 2023 Düsseldorf, uspješno je završen!

Intenzivni osobni kontakti i susreti na globalnoj razini prevladavali su tijekom Euroshopa i osigurali izvrsno raspoloženje 1.830 izlagača. Više od 81.000 posjetitelja doputovalo je u grad na Rajni sa svih pet kontinenata.

“S obzirom na trenutne izazove u maloprodaji, oduševljeni smo što je Euroshop još jednom ispunio svoj cilj da bude vodeći svjetski sajam koji nudi smjernice i orijentaciju”, izjavio je Erhard Wienkamp, direktor Messe Düsseldorf, izuzetno zadovoljan rezultatima sajma te dodao: „Našim izlagačima dugujemo velike komplimente. Svojom inovativnom snagom ponovno su se pokazali magnetom za cijelu industriju. Kada su u pitanju posjetitelji, Euroshop je još jednom impresionirao visokom razinom internacionalnosti i uspio je zabilježiti kontinuirano povećanje broja sudionika – promicatelja trendova“. 

Dolazeći iz 55 zemalja, izlagači gotovo jednoglasno svjedoče kako su realizirali izuzetno kvalitetne kontakte i velik interes posjetitelja koji su spremni ulagati. Udio posjetitelja iz sektora maloprodaje ove je godine porastao na više od 50%.

Izlagači su pohvalili visoku međunarodnu posjećenost: 68% posjetitelja EuroShopa doputovalo je iz inozemstva. Posebno je pozitivan povećan broj posjetitelja iz jugoistočne Azije, Afrike i Sjeverne Amerike. Sve u svemu, trgovački posjetitelji iz 141 države doputovali su na Euroshop 2023., uključujući Brazil, Australiju i Novi Zeland.

Iz Hrvatske je na sajmu sudjelovalo 10 tvrtki – PIS, PROMMING, Velprom, b.t.c., Infoart, Balboa, FED, Presenta Nova, Prodigital i TAS Truck Advertising Solution.

Photo: Messe Düsseldorf/ctillmann

“EuroShop je još jednom dokazao da ima posebnu poziciju kao pokretačka snaga maloprodaje”, izjavio je Michael Gerling, predsjednik Savjetodavnog odbora EuroShopa i izvršni direktor EHI-jevog instituta za maloprodaju. “Ponovno se pokazao izvorom inspiracije i impresivno je podvukao svoju važnost kao vodeći međunarodni sajam. Nakon tri teške godine, trgovci se suočavaju s važnim ulaganjima u vezi s budućim temama digitalizacije, upravljanja energijom i održivosti“, istaknuo je Gerling.

EuroShop 2023. ponudio je sve što je potrebno za ispunjavanje današnjih zahtjeva kupaca: u offline maloprodaji kupci i dalje vole uranjanje u svijet iskustva i emocionalni doživljaj. S druge strane, oni ne žele odustati od praktičnosti, brzine i visokog stupnja personalizacije u kojem uživaju dok kupuju putem interneta – zbog toga je digitalizacija dobila ogroman zamah u gotovo svim segmentima maloprodaje.

EuroShop je očito odražavao ovu transformaciju: pojmovi Smart Shopping, Connected Retail, Seamless Shopping i Customer Centricity bili su sveprisutni na sajmu.

Tema održivosti provlačila se kroz sva područja ovogodišnjeg EuroShopa. Izlagači su impresivno pokazali da održivo poslovanje trgovina ne samo da doprinosi klimatskoj zaštiti, već nudi i obilje materijala za storytelling – od inovativnih, biorazgradivih materijala za ugradnju u trgovine do primjeraka izrađenih od sirovina prikupljenih iz oceanskog otpada. Nadalje, istaknula se tema uštede energije, posebno u predjelu s hladnjacima i segmentu rasvjete unutar trgovina.

Sljedeći EuroShop bit će održan u Düsseldorfu od 22. do 26. veljače 2026.

Više informacija na: www.euroshop-tradefair.com.