Employer branding tema je kojoj se u posljednje vrijeme okreće sve više organizacija i kompanija s ciljem izgradnje korporativnog imidža te jačanja strategije privlačenja i zadržavanja zaposlenika. Poslodavci se ciljanim kampanjama sve snažnije pozicioniraju i na hrvatskom tržištu rada, a CareerCentar, domaća digitalna platforma za efikasno provođenje procesa zapošljavanja, prepoznao je vrijednost takvih projekata i pokrenuo nagradu Croatia’s Best Employer Brand Awards 2019.
CROATIA’S BEST EMPLOYER BRAND AWARDS dijelit ĆE SE u čak 25 kategorija podijeljenih prema vrsti kampanje, veličini kompanije i sektoru poslovanja
Kompanije koje sustavno upravljaju svojim imidžom uspješnije su u ostvarivanju poslovnih ciljeva. Učinkovitije privlačenje talenata i zadržavanje zaposlenika, kao i kreiranje pozitivnih radnih iskustva na svim razinama, samo su neke od prednosti. Najbolji rezultat se postiže ako se sve navedeno uspije uskladiti i s vrijednostima, kulturom i ciljevima tvrtke. Upravo je jedan od najvažnijih elemenata uspješnih employer branding aktivnosti usklađenost obećanog i realnog radnog iskustva, jer je to ono što čini brand iskustvo uspješnim.
„Ovom nagradom želimo istaknuti važnost teme employer brandinga tj. imidža poslodavca, jer ona obuhvaća projekte i aktivnosti usmjerene na stvaranje boljih radnih mjesta i organizacija u koje će zaposlenici željeti doći i ostati raditi. Za razliku od starih modela upravljanja danas je dobar employer branding glavni izvor konkurentnosti na tržištu rada. Želimo nagraditi uspješne aktivnosti tvrtki kojima je strateški cilj razvijati se u ovom području i koje će dobrim primjerom utjecati i na druge poslodavce. Također cilj nam je zajedno s tvrtkama raditi na razvoju znanja i talenata u području upravljanja imidžem poslodavca, a nagrade će doći kao priznanje da to sve radimo s ispravnom svrhom – povećanjem zadovoljstva zaposlenika i uspješnim ostvarivanjem poslovnih ciljeva“, istaknuo je Vladimir Benić, osnivač CareerCentra.
Croatia’s Best Employer Brand Awards nagrade će se dijeliti u čak 25 kategorija podijeljenih prema vrsti kampanje, veličini kompanije i sektoru poslovanja. Sve prijave razmotrit će stručni žiri kojeg čine Marija Felkel, HR konzultantica i savjetnica predsjednika Uprave Nexe grupe za organizacijski razvoj i ljudske resurse, Mirna Koričan Lajtman, konzultantica i profesorica iz područja ljudskih potencijala s međunarodnim obrazovanjem i djelovanjem, Martina Bajs Čirjak, konzultantica za HR i strateški management diplomirana je psihologinja sa završenim MBA studijem i magisterijem iz strateškog managementa na Indiana University, Jelena Mucić, rukovoditeljica odjela za upravljanje iskustvom korisnika u CareerCentru i stručnjak za employer branding, marketing i odnose s korisnicima te Vladimir Benić, diplomirani ekonomist s jedanaestogodišnjim iskustvom u bankarstvu, telekomunikacijama i poslovnom savjetovanju te osnivač CareerCentra.
Prijave su u tijeku, proglašenje najboljih krajem studenoga
Prijave su otvorene do 1. listopada, kompanije mogu prijaviti više projekata u više kategorija, a prijaviti se mogu kampanje pokrenute ili provedene između lipnja 2018. i listopada 2019. godine. Sve prijave ulaze i u izbor za glavnu Grand Prix nagradu. Svečana konferencija i proglašenje pobjednika održat će se 21. studenoga 2019. godine, a više informacija pronađite na službenoj web stranici.