Web stranica “Kretanje cijena” je u prva dva tjedna zabilježila 36.440 jedinstvenih posjetitelja, koji su ukupno pregledali stranicu više od 365.000 puta, što znači da je u prosjeku svaki posjetitelj pregledao stranicu 10 puta, objavilo je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja.
Ministarstvo je 17. veljače pustilo u rad aplikativno rješenje pod nazivom “Kretanje cijena” s glavnim ciljem da se građanima na jednom mjestu omogući uvid u kretanje cijena u trgovačkim lancima te usporedba cijena u odnosu na 31. prosinac 2022. za ciljane kategorije proizvoda koji čine dio potrošačke košarice.
“Od pokretanja web stranice do 3. ožujka 2023. zabilježeno je 36.440 jedinstvenih posjetitelja (ID korisnika), koji su ukupno pregledali stranicu više od 365.000 puta, što znači da je u prosjeku svaki posjetitelj pregledao stranicu 10 puta”, podatci su koje Ministarstvo iznosi u priopćenju.
Aplikativno rješenje “Kretanje cijena”, kako se nadalje navodi, služi i kao kontrolni i korektivni mehanizam koji štiti građane od neopravdanog podizanja maloprodajnih cijena, a svim poslovnim subjektima koji sudjeluju u projektu omogućuje da transparentno objave usporedive cijene s kraja prošle i iz 2023. godine.
“Dodatna korist aplikativnog rješenja je praćenje promjena cijena po proizvođačima i distributerima jer su se trgovci s ‘bijele liste’ (Konzum, KTC i Tommy) obvezali da neće dizati svoje marže za proizvode na stranici ‘Kretanje cijena’, što znači da je svaka promjena cijena na više isključivo rezultat poskupljenja od strane dobavljača”, istaknuli su iz Ministarstva. (Hina)